استقبال و فروش بیش از 100 هزارنسخه ای بازی در نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای بازی سازان و غرفه داران را غافلگیر کرد.

آمار استفاده کودکان از بازی های رایانه ای همچنان در حال افزایش است و استفاده کنترل نشده از رایانه به ویژه زمانی که بازی ها خارجی و با دیگر فناوری ها از قبیل تلفن همراه ، تلویزیون و ... ترکیب شود کودک را در معرض آسیب های مخرب روحی ،جسمی و حتی حرکتی قرار می دهد.

تصور بیشتر خانواده ها بر این است که بازی های رایانه ای تنها ابزاری برای سرگرمی هستند اما این در حالی است که این بازی ها بر افکار، اندیشه ها و روح فرزندان خانواده ها تاثیر گذاشته و آنها را درگیر می کند. خوشبختانه طی ایام برگزاری این نمایشگاه  شاهد فروش بی نظیر بیش از 100 هزار نسخه ای بازی های ایرانی دارای مجوز در گروه های سنی مختلف بودیم.

براساس این گزارش، در دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانهای تهران، بازی های رایانه ای با ایجاد جذابیت های بصری و فکری برای کودکان و نوجوانان مهیج بوده و بهترین سرگرمی برای اوقات فراغت نسل جوان ما شده اند.

این گزارش حاکیست، با توجه به پیشرفت جوامع بشری و عدم حضور والدین در اغلب اوقات در خانواده ها، امروز بازی های رایانه ای به عنصری برای پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تبدیل شده است. اما آنچه در نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران به چشم می خورد حضور پررنگ خانواده در کنار فرزندانشان است.

دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تا هم تیرماه از ساعت 10 صبح تا 20 ر مصلای امام خمینی (ره) برپا است.