ورود باشگاه پرسپولیس به عرصه بازی سازی جنبه فرهنگی دارد

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: نگرش به تمام فعالیت های باشگاه پرسپولیس باید برمبنای حفظ باشگاه و تیم باشد تا در آینده ای نزدیک بازی های جدیدی از سوی بازی سازان باشگاه پرسپولیس ساخته و در اختیار علاقه مندان قرار گیرد .

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، فرهاد بیاشاد ساخت بازی های رایانه ای توسط باشگاه پرسپولیس را یکی از برنامه های مدیریتی دانست و افزود: برنامه ساخت بازی توسط مدیر باشگاه پرسپولیس مورد تایید قرار گرفت و هدف از بازی سازی توسط این باشگاه ایجاد نقطه اتصال هواداران به باشگاه پرسپولیس است .

وی دیگر اهداف باشگاه پرسپولیس از ساخت بازی های رایانه ای را رفع اوقات فراغت و ایجاد سرگرمی مخاطبان بیان کرد و یادآور شد :مخاطبان بازی های رایانه ای هنگام مراجعه به سایت باشگاه و استفاده از بازی حس گروه گرایی را در خود تقویت می کنند. 

به گفته وی، علاقه مندانی که به سایت باشگاه مراجعه می کنند هواداران باشگاه جهانی پرسپولیس شناخته می شوند .

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: این باشگاه قصد دارد طبق علایق افراد شادابی و همگرایی را به ارمغان بیاورد زیرا تمام هدف باشگاه دعوت از علاقه مندان و هواداران باشگاه دور یکدیگر است.

وی با ابراز خوشحالی از اینکه اخبار غرفه باشگاه پرسپولیس در نمایشگاه بازی های رایانه ای هر روز در صدر اخبار است گفت: از اینکه غرفه باشگاه پرسپولیس به یکی از شلوغ ترین غرفه های نمایشگاه تبدیل شده نشان دهنده یک رویداد علمی موفق از سوی باشگاه است . 

دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران ششم تا دهم تیرماه از ساعت 10 صبح تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپا است .