تعداد مراکز مرتبط با شبکه ملی تا پایان سال دو برابر می شود

معاون شبکه ملی فرهنگ اعلام کرد: در حال حاضر 270 مرکز درسراسر کشور به شبکه ملی فرهنگ  متصل تشده اند که تعداد این مراکز تا پایان سال جاری به 500 مرکز افزایش می یابد.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای،"علی خدابخشی" درحاشیه دومین نمایشگاه بازیهای رایانه ای افزود: مراکز متصل به شبکه ملی فرهنگ،خدمات دیجیتال ازجمله امکان استفاده از نرم افزار، اینترنت، بازی های رایانه ای ساخت داخل کشور را در اختیار کاربران قرار می دهد.

وی با بیان اینکه شبکه ملی فرهنگ در دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای به بازدیدکنندگان معرفی شده است، اظهارداشت: بسیاری از بازدید کنندگان و بویژه خانواده ها ازهمین طریق با شبکه ملی فرهنگ و خدماتی که به کاربران خود ارایه می دهد آشنا شدند.

خدابخشی، قشرکودک و نوجوان را مخاطبان اصلی مراکز دیجیتال متصل به شبکه ملی فرهنگ دانست وگفت: اکنون مراکز مختلفی ازجمله کانون های فرهنگی و هنری مساجد، مجتمع های فرهنگی وزارت ارشاد، موسسات قرآنی، کتابخانه ها و بقاع متبرکه به این شبکه متصل هستند.

وی افزود: در حاشیه دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای از علاقه مندان به شرکت در مسابقات جام دیجیتال ثبت نام به عمل می آید که این مسابقات از 17 تیر ماه جاری به مدت دو هفته در تهران برپا می شود.

خدابخشی با بیان اینکه همه گروه های سنی می توانند در این مسابقات به صورت حضوری یا ازطریق اینترنت ثبت نام کنند، گفت: این مسابقات می تواند محملی برای آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان با بازیهای مجاز رایانه ای و ترغیب آنان به استفاده از این بازی ها باشد.

دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران ششم تا دهم تیرماه از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.