بازی سازان ایرانی باید میدان را از دست تولیدکنندگان خارجی بگیرند

مدیرعامل شرکت بازی سازی نیوا استودیو گفت : بازی سازان ایرانی باید با تولید بازی های رایانه ای درخور توجه بازار این عرصه را از دست تولیدات خارجی بگیرند .

به گزارش معاونت بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، فرهود فرمند با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران افزود : این شرکت بازی سازی قصد دارد افراد با استعداد و فعال در صنعت بازی سازی را شناسایی و از آنها دعوت به همکاری کند تا در نمایشگاه های آینده به پیشرفتی چشمگیر برسد .

وی یادآور شد : در سال گذشته با بازی کوهنورد در نمایشگاه شرکت کردیم که نظر بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب کرد و این بازی فروش خوبی را در پی داشت .

مدیرعامل شرکت نیوا استودیو بهترین راهکار را در بهتر برگزار شدن نمایشگاه و جشنواره تبلیغات مناسب دانست و ادامه داد: با تبلیغات در سطح پایتخت می توان تمام اقشار با گروه های سنی مختلف را برای بازدید از نمایشگاه ترغیب کرد .

به گفته فرمند ، آشنایی خانواده ها با بازی های رایانه ای داخلی تاثیر بسزایی در کاهش آسیب های بازی های خارجی خواهد داشت .

وی تاکید کرد : حضور خانواده ها در نمایشگاه امسال باید پرشور تر از سال قبل باشد تا در کنار فرزندانشان از محیط نمایشگاه استفاده کنند و با بازی های داخلی آشنا شوند و فرزندانشان را به استفاده از بازی های داخلی ترغیب کنند .

دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران 6 تا10 تیرماه سالجاری در مصلای امام خمینی ( ره) برگزار می شود .