الگوریتم بهینه بازی سازی در نمایشگاه تهران ارائه شد

بعد از ظهر امروز کارگاه روش های نوین بهینه سازی کد در سومین روز از نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران برگزار شد.
 به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، در این کارگاه که با ارائه استاد علی سیداف برگزار شد، نکاتی درباره انتخاب الگوریتم بهینه برای متخصصان و برنامه نویسان بازی های رایانه ای بیان شد.
 سیداف با اشاره به  بهینه سازی کد گفت: در برنامه نویسی استفاده از زبان های سطح بالا در قسمت هایی که نیازمند سرعت است نباید استفاده شود. 
وی افزود: در عمل و دنیای واقعی باید به سایزهای ورودی دقت کرد؛ الگوریتیم که پیچیدگی زمانی بهتری دارد، عملا کندتر از الگوریتم دیگر با پیچیدگی زمانی بدتر اجرا می شود. 
 بر اساس این گزارش، ترفندهای قدیمی بهینه سازی کد، استفاده از دستورات سریعتر، بهینه سازی مرتبط با معماری سخت افزار، محاسبات ریاضی، بهینه سازی مرتبط با معماری و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 علاقه مندان در این کارگاه با نگاهی تخصصی مسائل مطرح شده درباره بازی سازی را در این کارگاه دنبال کردند. 
 دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران از ششم تا دهم تیرماه از ساعت 10 صبح تا 20 در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.