برپایی 12 کارگاه بازی سازی در نمایشگاه تهران

12 کارگاه بازی سازی با هدف تولید بازی رایانه‌ای در دومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران برگزار  می شود.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، 10 گروه بازی سازی مجرب با حضور در این نمایشگاه اقدام به برپایی 12 کارگاه آموزشی بازی رایانه ای می کنند .
 بر اساس این گزارش ، علاقمندان می توانند با حضور در این کارگاه های آموزشی از نزدیک با مراحل تولید بازی های رایانه ای از مرحله ایده تا تولید آشنا شوند.
در این کارگاه های آموزشی، چند بازی رایانه ای تولید و به علاقه مندان عرضه می شود. 
دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران با حضور شرکت های بازی سازی خارجی و جمعی از فعالان عرصه بازی های رایانه ای داخلی از ساعت 10 صبح تا 20 هر روز از ششم تا دهم تیرماه در مصلای امام خمینی  برگزار خواهد شد. 
علاقه مندان به بازی های رایانه ای با حضور در نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران می توانند از نزدیک با دستاوردهای بازی سازی داخلی و بین المللی آشنا شوند. 
دومین دوره این نمایشگاه در فضایی بالغ بر سه و نیم برابر مساحت دوره گذشته به مساحت 22 هزار متر مربع در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.  
برپایی غرفه مخصوص خانواده ها با عنوان دنیای بدون خانواده از بخش های ویژه این نمایشگاه فرهنگی هنری است. همچنین خانواده ها با حضور در این نمایشگاه می توانند از نزدیک با دستاوردهای داخلی در عرصه بازی های رایانه ای آشنا شوند. 
دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران از6 تا 10 تیرماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.