021-88310222
ویرا گستر هنر هشتم

ویرا گستر هنر هشتم

ساخت بازی‌های رایانه‌ای در پلتفرم‌های مختلف، شبیه‌سازی های نرم‌افزاری، برنامه‌های کاربردی

توضیحات

شرکت ویرا گستر هنر هشتم سهامی خاص به شماره ثبت 459637 و با نام تجاری «علم و گیم»، متشکل از اعضای اصلی مرکز پژوهش و فناوری توسعه بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه علم و صنعت ایران، با هدف فعالیت در زمینه‌های شبیه‌سازی، نرم‌افزاری و به ویژه ساخت و توسعه بازی‌های رایانه‌ای در تابستان سال 1393 تأسیس گردیده است.

با توجه به خلأهای موجود در زمینه‌های مختلف بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزارها، از جمله عدم رعایت اصول فنی وتولید محصولات غیر قابل مقایسه با گونه‌های استاندارد، این شرکت بر آن شد تا با تکیه بر استعدادهای علمی و فنی اعضای خود و همچنین سوابق ایشان در عرصه‌های دانشگاهی و ملی، گامی نو در راستای ساخت و توسعه بازی‌های رایانه‌ای برداشته و به رفع مشکلات و نیازهای موجود بپردازد.

هم اکنون این مجموعه شامل سه واحد جداگانه‌ی بازی‌های رایانه‌ای، نرم‌افزاری و شبیه‌سازی به منظور طراحی، ساخت و مشاوره در این زمینه‌ها می‌باشد و با گردآوری این بخش‌ها تحت نامی یکسان سعی در ارائه کامل خدمات نرم‌افزاری به سازمان‌ها و نهادهای دولتی، شرکت‌های خصوصی و اشخاص دارد.

بالا بردن کیفیت کارهای ارائه شده در چهارچوب استانداردهای حاکم در دنیا، امری نیست که به طور اتفاقی حاصل گردد. دیدگاه بلندمدت در تحقیق، تولید، عرضه و پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی ما در کار است، نگرشی که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای مجموعه نرم‌افزاری ویرا گستر هنر هشتم تخصص و برای مشتریان آن رضایت را به همراه داشته است. امید است که از تجربه و تخصصمان برای یافتن بهترین نتیجه بهره گیریم.

این شرکت متشکل از سه عضو هیئت مدیره، و 20 نفر از متخصصین توسعه در زمینه‌های بازی‌سازی، نرم-افزاری، شبکه و گرافیک کامپیوتری می‌باشد.


بازی‌های تولیدی