021-88310222
موسسه بازی سازان نوآوران پارسیان (نوآگیمز)

موسسه بازی سازان نوآوران پارسیان (نوآگیمز)

بازی های موبایل، وب، PC، VR و AR

توضیحات

افتخارات

پنجمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران:

  • کسب دیپلم بهترین بازی ورزشی ایران

شرکت نوآگیمز فعالیت خود را زمینه‌های بازی‌های موبایل و وب بیس از سال 90 شروع کرده هست با توجه به پتانسیل شرکت تحقیقاتی در زمینه ی VR و AR نیز انجام شده هست، در حال حاضر هدف شرکت صادرات و تولید گیم های مویایل است.

 

سرعت بیشتر:

بازی آنلاین سرعت بیشتر (SpeedUP) اولین بازی در این سبک در جهان به شمار می رود و ایده این بازی برای اولین بار توسط ایرانیان به جهان معرفی شده است.” به همین دلیل می توان این بازی را تجلی خواست و توانایی ایرانیان در عرصه نوآوری و کارآفرینی در صنعت به شدت رقابتی بازی‌سازی که اتفاقا یکی از حوزه های مهم فناوری اطلاعات نیز هست،به شمار آورد. به همین جهت، این بازی مورد تحسین و حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران نیز قرار گرفته است و بناست که بازی در سطوح بین‌المللی نیز توسعه یابد و به عنوان یک بازی کاملا ایرانی به جهان معرفی شود. اعضای تیم متشکل از فارغ التحصیلانIT در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند.

 

ویراژ:

طراحي گرافيك خودروها و محيط اين بازي اينقدر عالي هست كه همان بار اول محو بازی میشوید. گاراژ بازي دارای تعداد زیادی آپشن مختلف هست. توربوشارژر، نيترو، سيستم ترمز، سيستم تعليق، ترمز ديسكي، رنگ‌‌بندي، برچسب‌هاي متنوع، كيت بدنه و باله‌ها، رينگ‌هاي مختلف و ...

بازی دارای 4 مُد است؛ دزد و پلیس، کلاسیک، بازی با دوستان به صورت آنلاین و حالت چند نفره.

در بخش محیط بازی نیز چهار نوع جاده جنگلی، شهری، بیابانی و ساحلی در نظر گرفته شده است که تنوع خوبی ایجاد کرده و جاده‌های یک‌طرفه و دوطرفه این بخش، خستگی از بازی و تکراری شدن آن را غیرممکن می‌کند.

یکی دیگر از امکانات لذت‌بخش و جالب بازی، حضور خودروهای نوستالژیک و ایرانی در بازی است. به عنوان مثال، خودروهای فولکس قورباغه‌ای، ژیان، پیکان، وانت نیسان، سمند، پژو 206، زانتیا، پرشیا و...

 

بازی‌های تولیدی