فراخوان حضور در جلسه انتخابات تعیین نماینده بازی‌سازان

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نظر دارد برای تصمیم‌گیری در سیاست‌های کلان خود از نظرات بازی‌سازان بهره گیرد، به‌دلیل عدم وجود تشکل صنفی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای طی انتخاباتی که با حضور بازی‌سازان برگزار خواهد شد یک نفر به عنوان نماینده بازی‌سازان انتخاب می‌شود.

شایان ذکر است تا زمان راه اندازی تشکل صنفی این نماینده می تواند حضور داشته باشد و بعد از آن نماینده تشکل صنفی جایگزین خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، نماینده‌ی بازی‌سازان که در این انتخابات مشخص خواهد شد، در جلسات آتی تصمیم‌گیری‌ سیاست‌های کلان، شرکت داده می‌شود.

شرکت‌ها و موسسات بازی سازی برای شرکت در جلسه انتخابات می‌توانند تا پایان ساعت اداری روز  12اسفند ماه فرم پیوست را پر کرده و به ایمیل mo.nezarat@ebazi.org ارسال نمایند تا پس ازبررسی اولیه از ثبت‌نام کنندگان، دعوت بعمل آید.

جلسه انتخابات تعیین نماینده بازی‌سازان در تاریخ دوشنبه 14 اسفند ماه 1396 ساعت 15:00 در محل سالن کنفرانس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهد شد.

به دلیل نیاز به هماهنگی‌های اجرایی لطفاً در تاریخ معین ثبت نام نمایید و با توجه به محدودیت‌های موجود از هر مجموعه بازی‌سازی تنها یک نفر به عنوان نماینده حضور خواهد داشت.


فرم ثبت‌نام برای شرکت در جلسه انتخابات

دانلود