یک شیرازی، قهرمان Clash Royale ایران شد

سعید افسردیر قهرمان سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران در رشته Clash Royale شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مرحله نیمه‌نهایی و فینال رشته Clash Royale در سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران برگزار شد تا قهرمان این رقابت‌ها و نماینده ایران در جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی پاریس ESWC مشخص شود.
در این دوره از مسابقات 483 نفر شرکت داشتند که شامل 31 زن و 452 مرد در رده‌های سنی و از نقاط مختلف کشور می‌شد.
پس از برگزاری مراحل مقدماتی 4 نفر به فینال رسیدند که ابوالفضل حسن‌نژاد از کرج با شکست محمد محمدی از اسلام‌شهر و سعید افسردیر از شیراز با شکست حامد رحمان‌شناس از تهران به دیدار فینال این رقابت‌ها راه یافتند.
در نهایت این سعید افسردیر بود که موفق شد با غلبه بر حسن‌نژاد، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند. محمدی نیز سوم و رحمان‌شناس به مقام چهارم دست پیدا کرد.
گفتنی است فینال مسابقات Clash Royale قرار بود 23 شهریورماه و هم‌زمان با فینال دیگر رشته‌های لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران برگزار شود، اما به دلیل محدودیت زمانی جهت دریافت ویزا، این مسابقات زودتر به پایان رسید.
سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و برج میلاد تهران و با همکاری شرکت مکعب به عنوان نماینده جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای ESWC از 13 شهریورماه آغاز شده و تا 23 شهریور ادامه دارد. علاقه‌مندان به تماشای این رقابت‌ها می‌توانند هر روز از ساعت 10 تا 22 در مجموعه برج میلاد تهران حضور یابند. همچنین آخرین اخبار و اطلاعات از این رقابت‌ها را می‌توانید در سایت cgame.ir دنبال کنید.

توضیح عکس:
از سمت راست به چپ حامد رحمان‌شناس، ابوالفضل حسن‌نژاد، سعید افسردیر، محمد محمدی