زمان‌بندی و قوانین مسابقات سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران منتشر شد

زمان‌بندی کلی و قوانین هر رشته از مسابقات سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران منتشر شد.

قوانین حضور در رشته‌های مختلف سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران منتشر شد. بر این اساس، هر نفر می‌تواند در هر تعداد رشته (و در هر رشته تنها یک بار) ثبت‌نام کند. مسوولان برگزاری مسابقات تلاش می‌کنند مسابقات افرادی که در چند رشته ثبت‌نام کرده‌اند هم زمان نشود، اما در صورت هم‌زمانی، مسوولیتی متوجه برگزار کنندگان نخواهد بود و فرد تنها می‌تواند در یک رشته حضور یابد. نکته مهم دیگر این که افراد برای حضور در مسابقات حتما باید کارت ملی با خود به همراه داشته باشند.

درباره بازی‌ در کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس 360، دسته به تعداد کافی فراهم شده و افراد می‌توانند طبق قوانین از این دسته‌ها استفاده کنند.

درباره بازی‌های موبایلی هم، توصیه شده علاوه بر در اختیار داشتن پاوربانک، شرکت کنندگان در صورت امکان از اینترنت موبایل خود استفاده کرده تا به مشکل قطعی یا کندی احتمالی اینترنت برخورد نکنند.

همچنین زمان بندی برگزاری مسابقات هر رشته اعلام شده است که بر اساس آن در رشته فیفا مسابقات با کنسول اکس‌باکس 360 از 13 تا 16 شهریور و در کنسول پلی‌استیشن 4 از 17 تا 22 شهریور برگزار می‌شود. درباره رشته PES هم مسابقات با کنسول پلی‌استیشن 4 از 13 تا 16 شهریور و در کنسول اکس‌باکس از 17 تا 22 شهریور برگزار می‌شود. در هر دو رشته، از کنسول اکس‌باکس 360 تعداد 2 نفر و از کنسول پلی‌استیشن 4 تعداد 6 نفر به مرحله نهایی راه می‌یابند و دیدارهای فینال روی کنسول پلی‌استیشن 4 برگزار می‌شود.

رشته‌های موبایلی Quiz of Kings و Clash Royale هم براساس قرعه‌کشی و زمان‌بندی که پس از اتمام تاریخ ثبت‌نام انجام می‌گیرد، در طول 10 روز مسابقات برگزار خواهد شد.

مسابقات رشته Counter Strike - Global Offensive در صورت به حد نصاب رسیدن از 13 تا 23 شهریور برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای مشاهده کامل قوانین، زمان‌بندی و ثبت‌نام در سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران می‌توانند به سایت رویداد به نشانی http://cgame.ir مراجعه کرده و صفحه قوانین از منوی سایت را انتخاب کنند.

لازم به یادآوری است آخرین مهلت ثبت‌نام در این لیگ 10 شهریور تعیین شده و این زمان به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.