مهلت ثبت‌نام در لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران تمدید شد

ثبت نام جهت حضور در سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران (IGL 2017) تا دهم شهریورماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، با توجه به استقبال گسترده بازیکنان ایرانی از سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران، مهلت ثبت‌نام در این رقابت‌ها تا 10 شهریور تمدید شد. این آخرین مهلت ثبت‌نام به شمار می‌رود و با توجه به آغاز این رقابت‌ها از 13 شهریورماه، زمان ثبت‌نام مجددا تمدید نخواهد شد.

بازی‌های PES 2017 و FIFA 2017 در دو کنسول پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس 360، بازی Clash Royale و بازی ایرانی Quiz of Kings برای گوشی‌های هوشمند و بازی Counter Strike Global Offensive در قالب تیم‌های پنج‌نفره برای کامپیوتر، رشته‌های سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران هستند.

جوایز ارزشمند و جالبی در انتظار قهرمانان سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران هستند. جوایز این رقابت‌ها امسال به یک میلیارد ریال افزایش یافته است. جایزه ویژه این رقابت‌ها یک دستگاه خودرو 206 است که به قهرمان رشته‌ای که بیشترین شرکت کننده در آن حضور داشته باشند، اعطا خواهد شد.

همچنین نفرات اول بازی‌های Clash Royale و FIFA، در صورت اختصاص سهمیه، به مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک پاریس ESWC اعزام می‌شوند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران، می‌توانند به نشانی evnd.co/oTxyR مراجعه کنند.

سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و برج میلاد تهران و با همکاری شرکت مکعب به عنوان نماینده جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای ESWC از 13 تا 23 شهریور در مجموعه برج میلاد برگزار می‌شود.