قهرمان ایرانی مسابقات جهانی ESWC با یک شرکت آلمانی قرارداد بست

یک شرکت آلمانی که در زمینه مدیریت بازیکنان حرفه‌ای بازی در ورزش‌های الکترونیک فعالیت می‌کند با نوید برهانی بازیکن ایرانی قهرمان مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیکی پاریس ESWC در رشته فیفا قرارداد همکاری انحصاری امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مسعود وظیفه‌دوست از شرکت All Good Mgfmt  گفت: ما شرکتی در آلمان هستیم که در حوزه ورزش‌های الکترونیکی فعالیت داریم و چند بازیکن بزرگ دنیا در رشته فیفا را مدیریت می‌کنیم.

وی افزود: یکی از این بازیکنان نوید برهانی بهترین بازیکن ایران و قهرمان رشته فیفا در مسابقات ESWC در سال 2014 است. نوید برهانی در سال‌های گذشته نیز قهرمان ایران در لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران شده بود.

وظیفه‌دوست گفت: ما به عنوان مدیر برنامه‌های برهانی، وظیفه انعقاد قرارداد او با تیم‌های مختلف، حضور او در تورنومنت‌های بزرگ بازی‌های کامپیوتری و یافتن اسپانسر را برعهده داریم. همچنین از آنجا که فعلا در برخی مسابقات جهانی امکان حضور بازیکنی از ایران وجود ندارد، در حال مذاکره با تیمی از ازبکستان هستیم تا برهانی از این طریق در مسابقات حضور یابد.

وی گفت: متاسفانه وقتی نام ایران شنیده می‌شود، مسائل سیاسی جلو چشم می‌آید در حالی که واقعا مسائل سیاسی ربطی به بازی‌های رایانه‌ای ندارند. به نظرم بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با برگزاری Tehran Game Convention قدم بزرگی در راه تعامل با صنعت بازی‌های رایانه‌ای در جهان برداشت و امیدوارم TGC2018 از دوره پیش هم موفق‌تر باشد.

براساس این گزارش، سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران برای انتخاب نمایندگان ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیکی پاریس ESWC (در صورت اختصاص سهمیه) از 13 شهریورماه در برج میلاد برگزار می‌شود.

این بازی‌ها با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، برج میلاد تهران و شرکت مکعب به عنوان نماینده رسمی ESWC برپا می‌شود و فرصت ثبت‌نام در آن تا پنجم شهریور تعیین شده است. علاقه‌مندان برای حضور در این رقابت‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مسابقات به نشانی cgame.ir مراجعه کنند.