فراخوان حمایت از شرکت‌های بازی‌سازی برای حضور در نمایشگاه گیم کانکشن ۲۰۱۷ فرانسه

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای طبق روال هر ساله، در نمایشگاه گیم کانکشن (Game Connection) فرانسه حضور خواهد داشت و شرکت های بازی‌سازی نیز می‌توانند از خدمات حمایتی بنیاد برای این نمایشگاه استفاده نمایند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، برای نمایشگاه گیم کانکشن تعدادی غرفه‌ی تجاری چهار متری به شرکت‌های بازی‌سازی اعطا می‌شود تا بتوانند جلسات تجاری خود را در این رویداد به بهترین شکل برگزار کنند.

رویداد گیم کانکشن از نظر تجاری، یکی از بهترین و کارآمدترین رویدادهای صنعت بازی‌سازی دنیا است و در صورت حضور پرقدرت، شانس به توافق رسیدن با ناشرین و ارائه دهندگان خدمات بین‌المللی در این رویداد بالا خواهد بود.

لازم به ذکر است بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تنها متعهد به ارائه این غرفه‌ها به شرکت‌های برگزیده می‌شود و هزینه‌ی بلیت رویداد (حدود ۳۹۰ یورو برای Attendee Pass) هزینه‌های رفت و آمد را شرکت‌ها باید خود تقبل نمایند. لازم به ذکر است امور بین‌الملل بنیاد تسهیلات لازم برای گرفتن وقت، صدور ویزا و تهیه بلیت برای شرکت‌ها را نیز ارائه خواهد داد.

شرکت‌های متقاضی غرفه باید موارد زیر را به پست الکترونیک امور بین‌الملل بنیاد به نشانی       contact@ircg.ir  ارسال نمایند:

  • محصول یا محصولاتی که برای عرضه می‌خواهند در نمایشگاه ارائه دهند.
  • ارسال برنامه حضور به زبان انگلیسی. این برنامه باید شامل اهداف حضور، برنامه دقیق و جلسات بالقوه‌ای که می‌خواهند تنظیم نمایند باشد.
  • مشخص کردن نماینده‌ی شرکت برای حضور در نمایشگاه که به زبان انگلیسی نیز مسلط باشد.

متقاضیان جهت ارسال درخواست خود تا روز جمعه ۱۳ مرداد ماه فرصت دارند تا موارد خواسته شده را ارسال کنند. پس از آن درخواست‌ها در شورای ارزیابی، متشکل از نخبگان صنعت کشور و نماینده‌ی بازی‌سازان ارزیابی و سپس منتخبین به اطلاع عموم خواهد رسید.