فراخوان سومین رویداد جایزه بازی‌های جدی (SeGaP2019) منتشر شد

رویداد جامع جایزه بازی‌های جدی، سالانه توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تنها متولی این صنعت و با جذب حامیان این حوزه، برگزار می‌شود. این رویداد در سومین دوره خود تلاش می‌کند تا با برگزاری سه بخش کلیدی، شامل جشنواره بازی جدی سال 1398، هکاتون بازی‌های جدی 1398 و سمپوزیوم بازی‌های جدی 1398، زیرساخت‌های علمی و صنعتی را برای توسعه بیش‌ازپیش بازی‌های جدی در کشور فراهم و حلقه‌های توسعه را از تحقیقات دانشگاهی تا تجاری‌سازی محصولات موجود در صنعت تقویت کند.

حامیان این دوره را موسسه آموزشی علوم و فنون کیش به نمایندگی از سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی (نیماد) به نمایندگی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، اداره کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب) و دانشگاه شهید بهشتی تشکیل می‌دهند.

جشنواره بازی جدی سال 1398

مشابه دو دوره گذشته، در این دوره نیز جایزه بازی‌های جدی میزبان آثار تولید شده در این زمینه است. صاحبان اثر می‌توانند بازی خود را (نسخه جدید یک بازی یا نسخه بروزرسانی شده بازی در دوره‌های قبل جشنواره) نهایتا تا روز جمعه مورخ 15 آذرماه 1398 برای دبیرخانه جایزه ارسال کنند. پس از دریافت آثار ارسالی، بازی‌های جدی در سه مرحله مورد داوری تولید، داوری تجاری و داوری علمی قرار می‌گیرند و پس از بررسی‌های داوران، تیم‌های منتخب برای فینال، به ارائه دستاوردهای خود خواهند پرداخت. در مجموع جوایز نقدی و غیرنقدی 600 میلیون ریالی در انتظار برندگان این بخش خواهد بود.

هکاتون بازی‌های جدی 1398

هکاتون بازی‌های جدی یک رویداد بازی‌سازی سه روزه است که در تهران و با موضوعی در حوزه گردشگری که متعاقبا اعلام خواهد شد، برگزار می­شود. افراد و تیم­های علاقه­مند می­توانند نهایتا تا روز جمعه مورخ 15 آذرماه 1398 برای شرکت در رویداد ثبت­نام کنند. در این رویداد علاوه بر منتورهای فنی خبره در حوزه تولید و طراحی بازی، منتورهای تخصصی حوزه گردشگری نیز حضور دارند. بازی‌های توسعه داده شده نهایتا تا نسخه دِمو، تجربه‌ و ایده اولیه ساخت یک بازی جدی در موضوع مطرح‌شده هستند. جوایز نقدی این بخش 250 میلیون ریال است که به تیم‌های اول تا سوم اهدا خواهد شد و علاوه بر جایزه نقدی، بازی‌های منتخب برای سرمایه‌گذاری تعقیبی به ذی‌نفعان معرفی خواهند شد.

سمپوزیوم بازی‌های جدی 1398

بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی پذیرای مقالات تخصصی و کارگاه­های آموزشی در حوزه بازی‌های جدی است. مقالات فقط به زبان انگلیسی و نهایتا تا روز پنجشنبه مورخ 30 آبان‌ماه پذیرفته می­شوند و با هدف افزایش کیفیت مقالات ارسال شده، داوری مقالات سخت‌گیرانه و در سطح مقالات علمی-پژوهشی خواهد بود. از میان مقالات ارسال شده، مقالات منتخب علاوه بر دریافت جایزه نقدی، در روز سمپوزیوم به صورت شفاهی ارائه می­شوند. جوایز اهدایی به مقالات برتر تا سقف 150 میلیون ریال خواهد بود.

برای شرکت در جشنواره یا هکاتون، دو فُرم جداگانه طراحی شده است که بنا به تمایل خود برای شرکت در هر کدام، می­توانید یکی یا هر دوی فرُم­ها را تکمیل کنید. در مورد ارسال مقاله به سمپوزیوم نیز لازم است تا مقالات خود را از طریق سامانه ارسال مقالات برای دبیرخانه بارگذاری کنید.

 


 




برای ارسال اثر به جشنواره بازی­ جدی سال 1398 از لینک زیر استفاده کنید:

https://survey.porsline.ir/s/yISfzKc

برای ثبت­نام فردی یا گروهی در هکاتون بازی­های جدی 1398 از لینک زیر استفاده کنید:

https://survey.porsline.ir/s/i30IpOE

برای ارسال مقاله به سمپوزیوم بازی­های جدی 1398 از سایت زیر وارد سامانه شوید:

www.segap.ir

دریافت فایل فراخوان