آغاز فراخوان ارسال اثر برای حضور در جشنواره IMGA MENA

فراخوان برای دریافت آثار چهارمین دوره از جشنواره بین‌المللی بازی‌های موبایلی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (IMGA MENA) منتشر شده و این جشنواره شروع به پذیرش بازی‌های موبایلی و واقعیت مجازی بازی‌سازان این منطقه کرده است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌سازان ایرانی می‌توانند تا تاریخ دوشنبه 8 مهرماه 1398 آثار خود را از طریق آدرس mena.imgawards.com برای این جشنواره ارسال کنند. شرکت در این رقابت‌ها بدون هزینه است و شرکت‌کنندگان می‌توانند با چندین بازی مختلف در این جشنواره حضور یابند.
به خاطر داشته باشید که تنها بازی‌هایی قادر به شرکت در این جشنواره هستند که نسخه قابل بازی از آن‌ها موجود باشد. همچنین بازی‌هایی که منتشر نشده‌اند و صرفا نسخه‌ی اولیه‌ای از آن‌ها موجود است می‌توانند در بخش بهترین بازی‌های مورد انتظار به رقابت بپردازند.
تیم برگزاری جشنواره با اشاره به دوره گذشته و حضور بازی ایرانی فیلیپینگ فلیپ که موفق شد جایزه بزرگ سومین دوره IMGA MENA را به دست آورد به این نکته اشاره کرده که این عنوان در رقابت‌های جهانی IMGA نیز موفق شد جایزه ویژه هیئت داوران را کسب کند؛ موضوعی که حاکی از کیفیت بسیار بالای بازی‌های منطقه است.
گفتنی است سال گذشته منتخبین سومین دوره از جشنواره بین‌المللی بازی‌های موبایلی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در حالی مشخص شدند که از 12 عنوان جایزه جشنواره 8 جایزه به بازی‌های ایرانی تعلق گرفت.