نمایه‌سازی مقالات سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی 1399 در پایگاه استنادی IEEE Xplore

حتما بازی‌پژوهان و افراد علاقمند به حوزه بازی‌های جدی تا امروز در جریان کم و کیف برگزاری چهارمین دوره رویداد جامع جایزه بازی‌های جدی و جزئیات همه آنچه که قرار است در این رویداد اتفاق بیفتد، قرار گرفته‌اند. رویدادی که هر سال توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان تنها متولی این صنعت و طبق روال در سه بخش اصلی، جشنواره بازی جدی سال 1399، هکاتون بازی‌های جدی 1399 و سمپوزیوم بازی‌های جدی 1399 برگزار می‌شود. این رویداد امسال نیز برای بازی‌پژوهانی که قرار است با ارسال مقاله در بخش «سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی 1399» شرکت کنند، با اتفاقی خوب همراه شده است.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، عنوان «سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی 1399» در پی رایزنی‌های انجام شده توسط دبیرخانه چهارمین دوره «جایزه بازی‌های جدی» در فهرست کنفرانس‌های تحت حمایت پایگاه استنادی IEEE Xplore  قرار گرفت و مانند دوره‌های قبل (سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی 1398 و دومین کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال در سال 1397) مقالات پذیرفته شده در سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی 1399 نیز برای نمایه‌سازی در پایگاه معتبر استنادی IEEE Xplore به این پایگاه ارسال می‌شوند.

بخش علمی سمپوزیوم بازی‌های جدی با هدف تمرکزبخشی به منابع علمی و تحقیق در جهت توسعه این بازی‌ها برگزار می‌شود و علاوه بر ارائه تازه‌ترین تحقیقات در این حوزه، با سخنرانی اساتید معتبر بین‌المللی نیز همراه خواهد بود. بازی‌پژوهان برای ارسال مقاله به سمپوزیوم بازی‌های جدی 1399، تا روز جمعه 30 آبان‌ماه فرصت خواهند داشت و همچون سال گذشته، مقالات فقط به‌صورت انگلیسی پذیرفته می‌شوند. این نکته را هم فراموش نکنید که مقالات فقط باید در قالب ارائه شده توسط IEEE ارسال شوند (اینجا را کلیک کنید).

لازم به ذکر است که علاوه بر فرصت نمایه‌سازی مقالات در این پایگاه استنادی معتبر، بیش از 20 میلیون تومان جوایز نقدی به مقالات برتر و شفاهی و همچنین مقالات این حوزه با موضوعات تجاری‌سازی بازی‌های جدی، واقعیت گسترده، کودک و نوجوان و علوم شناختی اختصاص یافته است و بازی‌پژوهان می‌توانند از این جوایز بهره‌مند شوند.

برای دریافت محورهای مقالات و راهنمای نگارش مقالات حتما به سایت www.segap.ir مراجعه کنید. برای شرکت در این بخش رویداد و ارسال مقاله به سمپوزیوم بازی­‌های جدی 1399 هم اینجا کلیک کنید.