دانشگاه علامه طباطبائی میزبان جایزه بازی‌های جدی 1399 شد

بازی‌سازان و طرفداران پروپا قرص بازی در ایران حتما این روزها دنبال شنیدن خبری از برگزاری رویداد «سیگپ 2020» هستند. رویدادی که با نام اصلی «رویداد جامع جایزه بازی‌های جدی» چند سالی است توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و هر سال به میزبانی یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رویداد جامع جایزه بازی‌های جدی 1399(سیگپ 2020) زمستان امسال و در چهارمین دوره برگزاری‌اش در ایستگاه دانشگاه علامه طباطبائی توقف خواهد کرد تا پس از برگزاری بخش­‌های مختلف، اختتامیه آن در نهایت طی هفته اول دی­ماه در این دانشگاه برگزار شود.

جشنواره بازی جدی سال 1399، هکاتون بازی‌های جدی 1399 و سمپوزیوم بازی‌های جدی 1399، طبق روال سه دوره گذشته سه بخش اصلی این رویداد هستند.

بخش جایزه بازی‌های جدی، میزبان آثار تولید شده در این زمینه است که بازی‌سازان می‌توانند بازی خود را برای شرکت و داوری به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

هکاتون بازی‌های جدی یک رویداد بازی‌سازی سه روزه است که امسال با موضوع «مهارت‌های زندگی: مواجهه با همه‌گیری بیماری‌ها» در سه شهر تهران، تبریز و اصفهان برگزار خواهد شد.

بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی به عنوان بخش علمی رویداد نیز پذیرای مقالات تخصصی در حوزه بازی‌های جدی است. این بخش رویداد از 4 دی ماه کار خود را در دانشکده مدیریت و حسابداری علامه طباطبائی به عنوان میزبان آغاز خواهد کرد و اختتامیه آن نیز روز 5 دی ماه در همین دانشکده برگزار می‌شود.

اینکه برای شرکت در این رویداد بزرگ سالانه بازی‌های جدی کشور از چه زمانی می‌توانید ثبت نام کنید، باید تا هفته آینده صبر کنید. چرا که فراخوان ثبت نام و شرکت در جایزه بازی­های جدی 1399 (سیگپ ۲۰۲۰) به زودی منتشر خواهد شد.