تخفیف ویژه رویداد «نوردیک گیم» 2020 برای بازی‌سازان ایرانی عضو همگرا و فراهمگرا سال 1399

استودیوهای بازی‌ساز عضو ساختار حمایتی همگرا و فراهمگرا سال 1399 بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای می‌توانند با حضور در رویداد علمی-تجاری NordicGame سال 2020 که در قالب دو رویداد آنلاین و حضوری برگزار می‌شود، از تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته شده برای بازی‌سازان ایرانی بهره‌مند ‎شوند.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ براساس مذاکرات انجام شده از سوی بنیاد ملی بازی­‌های رایانه‌­ای با مسئولان برگزاری رویداد علمی-تجاری NordicGame سال 2020، این رویداد در قالب دو رویداد آنلاین و حضوری خود برای بازی‌سازان ایرانی، تخفیف 20 درصدی در نظر خواهد گرفت.
براین‌اساس تیم-شرکت‌های بازی‌ساز عضو ساختار حمایتی «همگرا» و «فراهمگرا» سال 1399 بنیاد ملی بازی‌ رایانه‌ای که علاقمند به شرکت در این رویداد هستند، برای دریافت کد تخفیف 20 درصدی و لینک ثبت‌نام، درخواست خود را به ایمیل contact@ircg.ir ارسال نمایند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اعضای همگرا سال 1399 می‌­توانند پس از پرداخت هزینه بلیت، درخواست خود برای استفاده از اعتبارشان در ساختار حمایتی همگرا را همزمان با آغاز فرایند تخصیص، ارسال نمایند. اعضای فراهمگرا نیز قادر خواهند بود از تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته شده بهره­‌مند شوند.
همچنین با امکان درنظر گرفته شده برای بازی‌سازانی که عضو همگرا یا فراهمگرا نیستند، آنها نیز می‌­توانند با ثبت‌نام در فراهمگرا از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

رویداد آنلاین نوردیک گیم که شامل دسترسی به سخنرانی­‌ها و سیستم تنظیم جلسات MeetToMatch است، در تاریخ­‌های 27-29 May (7-9 خرداد) برگزار خواهد شد. هزینه شرکت در این رویداد آنلاین 99 یورو است که برای بازی‌سازان ایرانی تخفیف 20% در نظر گرفته خواهد شد.

علاقمندان به رویداد حضوری نیز می‌­توانند با تهیه بلیت به ارزش 450 یورو علاوه بر استفاده از رویداد آنلاین، در رویداد حضوری نوردیک گیم 2020 که در تاریخ‌های 25-27 November (5-7 آذر) در شهر مالمو سوئد برگزار خواهد شد با تخفیف 20% شرکت کنند.

برنامه­‌های مهم رویداد آنلاین امسال عبارتند از:

  • پخش زنده سخنرانی سخنرانان برجسته بین­‌المللی در حوزه بازی‌های ویدئویی
  • استفاده از پلتفرم MeetToMatch برای تنظیم جلسات ویدئو کنفرانس با ناشران و شرکت­‌های بازی‌سازی بین‌المللی
  • دسترسی به Publisher Market از طریق پلتفرم MeetToMatch

رویداد نوردیک گیم یکی از معتبرترین رویدادهای علمی-تجاری اروپا در زمینه صنعت بازی‌های ویدئویی است که سالانه با گردهم آمدن متخصصان و فعالان برتر کشورهای دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد در شهر مالمو سوئد برگزار می‌­شود. دست‌اندرکاران نوردیک گیم، در سال جاری دو رویداد آنلاین و حضوری را در خردادماه و آذرماه برگزار خواهند کرد. علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می­‌توانند به آدرس nordicgame.com مراجعه نمایند.