منتخبان پنجمین دوره جایزه بازی‌های جدی معرفی شدند

منتخبان پنجمین دوره جایزه بازی‌های جدی با اعلام آرای داوری‌ها در هر سه بخش این رویداد معرفی شدند تا 64 عنوان جایزه، 254 میلیون تومان جوایز نقدی و 1620 میلیون تومان تسهیلات تجاری‌سازی میان برترین‌های حوزه بازی‌های جدی ایران تقسیم شود.


به گزارش روابط‌عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در رویداد امسال جایزه بازی‌های جدی که شبکه‌ای بزرگ از همکاری نهادهای مختلف برای حمایت از تحقیق، تولید و تجاری‌سازی بازی‌ و سرگرمی برای اهدافی جدی همچون آموزش، سلامت، تبلیغات و مهارت‌آموزی است، بیش از 20 نهاد مختلف، به شکل‌های مختلف، حامی برگزیدگان بودند و مجموعاً بیش از 1 میلیارد و 800 میلیون تومان جایزه نقدی و تسهیلات تجاری‌سازی به منتخبان آن اختصاص دادند.

در حالی آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه بازی‌های جدی به میزبانی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار شد که در این رویداد همچون سال‌های گذشته، برندگان جوایز بنیاد و سایر حامیان در سه بخش انتخاب شدند.

در هر بخش این رویداد که از سه قسمت جشنواره (شناسایی و حمایت از آثار برگزیده)، هکاتون (تجربه ساخت یک بازی جدی) و سمپوزیوم (بررسی جدیدترین تحقیقات علمی در این حوزه) تشکیل می‌شود، علاوه بر اهدای جایزه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان برگزارکننده، نهادهای مختلف نیز به برندگان جوایزی اعطا کردند. در جشن اختتامیه پنجمین دوره این رویداد که به میزبانی دانشگاه تهران و در محل پردیس دانشکده‌های فنی برگزار شد، از برگزیدگان هر یک از این سه بخش تقدیر شد.

اسامی کامل منتخبان هر سه بخش را اینجا ببیند.