کوثری: بنیاد بازی‌های رایانه‌ای نیازمند حمایت دولت است
«جهانگیر کوثری تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس اظهار داشت: نمی‌توان کتمان کرد که افتخار سینمای ایران پس از انقلاب به واسطه فیلم‌های ارزشی حاصل شده ، اما این نکته را نیز باید توجه داشت که امروزه این هنر صنعت رشدی چشمگیر پیدا کرده است به نحوی که هر روز پیدایش شاخه‌ای جدید از سینما هستیم، بنابراین نباید تنها به داشته‌های فعلی اکتفا کرد.
وی افزود: بازی‌های رایانه‌ای یکی از بهترین مثال‌ها برای توضیح فوق است که امروز حیات خود را به نحوی از سینما وام گرفته است ولی این عرصه جدید هنوز در کشور ما به کیفیت لازم دست پیدا نکرده است.
کوثری تصریح کرد: اما سینمای جهان به واسطه سرمایه‌گذاری مناسب توانسته از این راه به بسیاری از اهداف خود دست پیدا کند که منفعت مالی یکی از آنها است، حتی در برخی موارد انتقال اندیشه‌های مورد نظر نیز از طریق بازی‌های کامپیوتری به مخاطبان صورت می‌گیرد.
وی متذکر شد: کشور ما نیز می‌بایست از یک جا حرکت در این مسیر راه شروع می‌کرد که خوشبختانه این امر با شکل‌گیری بنیاد بازی‌های رایانه‌ای محقق شده است.
این سینماگر در پایان یادآور شد: نکته‌ای که نباید از آن چشم‌پوشی کرد، حمایت دولت از این نهاد تازه تأسیس است تا بتوان در یک پروسه زمانی کیفیت محصولات داخلی را با تولیدات خارجی همسان کرد