مدیر پروژه بازی «لطفعلی خان زند»: عملکرد بنیاد ملی بازیهای رایانه ای قابل تقدیراست
 پویا دادگر مدیر پروژه بازی «لطفعلی خان زند» در گفت و گو با خبرگزاری راه فیروزه در مورد فعالیت خود در این بازار می‌گوید: ما قبل از پروژه «لطفعلی‌خان زند» بازی دیگری را هم سال 84 تحت عنوان «پایان معصومیت» به بازار ارائه دادیم که تا آن زمان در بازار داخلی هیچ بازی حرفه‌ای ایرانی ساخته نشده بود.
وی درمورد وضعیت بازار بازی‌های کامپیوتری در ایران توضیح داد: اگر قانون کپی‌رایت در ایران رعایت نشود، طبیعتا این موضوع روی تولید بازی‌ها اثر به‌سزایی خواهد گذاشت.
دادگر خاطرنشان کرد: البته باید به این نکته اشاره کنم که با حمایت معاونت امور سینمایی و تاسیس بنیاد ملی بازیهای رایانه ای وضعیت حال حاضر بازار این محصولات با سالهای گذشته تفاوت پیدا کرده است.
وی یادآورشد: از جمله اقداماتی که برای تولید بازی «لطفعلی خان زند» به ما شد ارائه مجوز و تبلیغاتی بود که از طرف بنیاد ملی بازیهای رایانه ای به رسانه‌ها درباره ورود این بازی به بازار شد.
پویا دادگر با اشاره به اینکه صنعت گیم‌سازی ما با صنعت جهانی بسیار متفاوت است، گفت: با پیشرفت‌هایی که درسه سال اخیر رخ داده است ما به یک کشور با صنعت‌ گیم‌سازی مستقل تبدیل شده‌ایم و با امکاناتی که در آینده به دست خواهیم آورد حتما توان رقابت با تولیدکنندگان اصلی این بازار را خواهیم داشت.
این تولید کننده در ادامه با اشاره به اهمیت  تولید بازیهای رایانه ای بر اساس آداب، رسوم و فرهنگ کشورمان، تاکید کرد: بدون شک در این عرصه با بازار جهانی فاصله زیادی داریم اما نباید از یاد برد که تولید کنندگان داخلی به دور از صحنه های غیر اخلاقی و خشونت، فرهنگ و آداب و رسوم کشور خودمان را در قالب بازی به مخاطبان عرضه می کنند و این موضوع بسیار بیش از رقابت با تولیدات وارداتی اهمیت دارد.
دادگر در پایان افزود: امیدوارم قیمت گیم نت های وارداتی نسبت و تولیدات داخلی متناسب باشد تا شاهد ایجاد یک بازار رقابتی سالم در کشور باشیم