بازی ‌سازان برای بورس بازی رایانه‌ای می ‌سازند

با امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اولین بازی رایانه‌ای با موضوع آموزش و فرهنگ سازی بورس تولید خواهد شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این تفاهم نامه که به امضای مدیران هر دو طرف رسید، مقرر شد اولین بازی رایانه‌ای با موضوع فرهنگ سازی برای سازمان بورس با سرمایه گذاری مشترک طرفین تولید شود.

همچنین از دیگر محورهای همکاری این تفاهم نامه می‌توان به  برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های مشترک در حوزه تولید و عرضه بازی‌های رایانه‌ای متناسب با ارزش‌های ایرانی و اسلامی و اقتصادی ، بهره‌مندی از امکانات و توان‌مندی‌های کارشناسی، فکری و اجرایی طرفین در زمینه‌های مختلف ، حمایت و مشارکت در برگزاری جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها ، همایش‌ها و مسابقات بازی‌های رایانه‌ای ، همکاری در خصوص توسعه و تقویت خدمات علمی، آموزشی و اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی در عرصه های مختلف با توافق طرفین و انجام سایر فعالیت‌های مشترک متناسب با اهداف سازمانی اشاره کرد.

یادآوری می شود این تفاهم نامه در راستای جذب سرمایه گذاری و ایجاد بستر فرهنگی مناسب برای بازی سازان کشور و ارتقای اقتصادی کشور اجرا خواهد شد.