برگزاری نشست انجمن انیمیشن ایران و تهران 1500

در سومین و آخرین روز از برپایی نخستین گردهمایی بازی سازان ایرانی که  به همت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در دانشگاه علم و صنعت برپا شده است، نشست انجمن انیمیشن ایران (آسیفا) و روند تولید انیمیشن سینمایی «تهران 1500» برگزار خواهد شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این دو نشست به طور جداگانه در ساعت های 13 و 14 و با حضور فعالان انجمن انیمیشن ایران و گروه تولید انیمیشن سینمایی «تهران 1500» برگزار خواهد شد.

نخستین گردهمایی بازی سازان ایرانی از اول تا 3 آذر ماه  و با هدف تبادل اطلاعات فنی و هنری بازی‏سازان ایرانی، به اشتراک گذاردن تجربیات بازی ‏های موفق، ارتباط و تعامل دانشجویان و علاقه‏مندان بازی با بازی ‏سازان و شرکت ‏های تولیدکننده، معرفی بازی ‏های ایرانی و ارائه دستاوردهای تولید بازی در ایران، برپا  شده است.

علاقه‏مندان جهت حضور و اطلاع از برنامه های این گردهمایی می توانند به نشانی www.gdciran.ir مراجعه نمایند.

این برنامه با همکاری و مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه علم و صنعت ایران ، آسیفای ایران و گروهی از شرکت ‏های تولیدکننده برگزار می شود.

تجزیه و تحلیل سبک نقش آفرینی، مدیریت پروژه بازی با استاندارد Agile ، برنامه نویسی گیم پلی و سناریو در بازی، نشست توزیع کنندگان بازی و سوالات تولیدکنندگان از آنها، فرآیند ساخت  بازی رایانه ای میرمهنا، ساخت بازی برای موبایل، فرآیند تولید بازی های استراتژیک، ساخت بازی های مدیریت منابع، از برنامه های روز دوم این گردهمایی به شمار می آید.

همچنین در روز سوم و پایانی این گردهمایی : ساخت مدل سه بعدی یک شخصیت در یک ساعت، جلوه های ویژه و سیستم ذرات، طراحی هنری برای بازی ، موسیقی در بازی های رایانه ای ، Pipeline گرافیک در بازی، برگزار خواهد شد.