حضور ایران در بزرگترین نمایشگاه تجاری بازی های رایانه ای اروپا

بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نمایندگی از جمهوری اسلای ایران در بزرگترین رویداد تجاری بازی های رایانه ای اروپا Game Connection حضور دارد.  

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، دکتر بهروز مینایی مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای همراه با امیر حسین فصیحی و بهرام برقعی از بازی سازان فعال کشورمان در نمایشگاه تجاری Game Connection حضور خواهند داشت.

قرار است مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این نمایشگاه طی دیدار با نمایندگان تجاری کشورهای : اسپانیا،نروژ، سوییس، دانمارک و سوئد درباره برنامه های  تجاری ایران با بازارهای جهانی به تبادل نظر بپردازد.

دهمین دوره برگزاری نمایشگاه Game Connection که همه ساله در شهر لیون فرانسه برگزار می شود، امسال 15 تا 18 نوامبر مصادف با 24 الی 27 آبان ماه جاری برگزار خواهد شد.

امسال بیش از 200 نماینده تجاری از 40 کشور در این نمایشگاه حضور دارند و در این دوره از برگزاری نمایشگاه از 20 پروژه بزرگ در صنعت بازی های رایانه ای جهان رونمایی خواهد شد.
در این نمایشگاه که با هدف ایجاد بستر های مناسب در حیطه بهینه سازی صنعت بازی های رایانه ای بر پا می شود، نمایندگان کشورهای مختلف در زمینه تولید، توزیع، انتشار و تبادلات تجاری و همکاری های مشترک با یکدیگر به تعامل می پردازند.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این دوره از نمایشگاه بازی های گرشاسپ، سیاره میترا و چند محصول جدید ایران را  ارایه خواهد کرد.
لازم به یاد آوری است  امسال بازی سازان ایرانی، دومین حضور خود در این نمایشگاه بین المللی را تجربه می کنند.