عرضه کتاب‌های انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در بخش مجازی نمایشگاه  بین‌المللی کتاب تهران

تعدادی از تالیفات انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در بخش مجازی سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ویژه علاقه‌مندان و پژوهشگران به حوزه مطالعات بازی عرضه شده است.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، کتاب‌های دیپلماسی بازی‌های دیجیتال: مفهوم‌شناسی، جایگاه و ارزیابی، بازی جدی، بازی فراتر از سرگرمی، نظام ملی رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای اسرا (فاز سوم)، مجموعه مقالات برگزیده ششمین دوره کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها در حوزه کودکان و بازی‌های دیجیتال، درآمدی بر سیاست‌گذاری سواد رسانه‌ای و روندهای نوظهور در بازی‌های دیجیتال عناوین منتشر شده انتشارات بنیاد در سال 1399 و 1400 است که در بخش مجازی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای خرید و استفاده علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه بازی عرضه شده است.

ارائه خدمات در بخش مجازی نمایشگاه 24 ساعته بوده و علاقه‌مندان در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانند کتاب‌های خود را خریداری کنند و آنها را به صورت رایگان در هر منطقه شهری و روستایی تحویل بگیرند.

گفتنی است سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال در دو بخش حضوری و مجازی در حال برگزاری است و انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در بخش مجازی این نمایشگاه نیز حضور دارد. این نمایشگاه تا 30 اردیبهشت ادامه دارد.