آموزش بازی‌سازی در بهار 1402

انستیتو ملی بازی‌سازی با هدف تعلیم و تربیت نیروی بازی­‌ساز بومی ترم جدید آموزش بازی‌سازی را از نیمه دوم فروردین 1402 در 3 دپارتمان فنی، هنری و طراحی و در 7 کلاس برگزار می­‌کند.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این دوره تا پایان خردادماه ادامه دارد و به گفته فرزانه شریفی معاون پژوهش و آموزش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با توجه به رشد متقاضیان شرکت در این دوره‌ها از سراسر کشور، کلیه کلاس‌ها همانند قبل به صورت آنلاین برگزار خواهد شد تا شرایط استفاده از این کلاس‌ها برای تمام علاقه‌مندان فراهم شود.

شریفی افزود: تمامی شرکت‌کنندگان در اردوهای آموزش بازی‌سازی استان‌ها می‌توانند دوره‌های مبانی بازی‌سازی را به صورت رایگان سپری کنند.

انستیتو ملی بازی‌سازی به شرکت‌کنندگانی که پروژه موفقی در پایان این دوره ارائه و نمره قابل قبول دریافت کنند، علاوه برگواهی دیجیتالی، گواهی فیزیکی معتبر (بنا به درخواست متقاضیان) نیز ارائه می‌کند.

ثبت‌نام در این دوره برای دانش آموزان و دانشجویان با تخفیف 20 درصدی انجام می‌شود و آنها می‌توانند ضمن تماس با شماره 88860923 کد تخفیف را دریافت کنند.

انستیتو ملی بازی­‌سازی همچنین برای رفاه حال علاقه‌مندان که از انتخاب دقیق دپارتمان و دروس مطمئن نیستند، همانند دوره‌های گذشته جلسات مشاوره رایگان به صورت آنلاین برگزار می­‌کند. در این جلسات توضیحات تخصصی پیرامون دوره­‌ها و دپارتمان‌­ها ارائه و به تمامی سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

اگر خیال دارید در دوره آموزشی بهار 1402 انستیتو ملی بازی‌سازی شرکت کنید، حتماً برای ثبت‌نام از اینجا اقدام کنید.