آموزش بازی‌سازی پیشرفته به بازی‌آموزان هرمزگانی

بعد از استان بوشهر که هفته گذشته میزبان اولین رویداد استعدادیابی انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سطح بازی‌سازی پیشرفته شد، این بار یکی دیگر از استان‌های خطه جنوب کشور یعنی هرمزگان، میزبان علاقه‌مندان به بازی‌سازی برای برگزاری این دوره آموزشی پیشرفته است.


 به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اردوی آموزش بازی‌سازی پیشرفته استان هرمزگان در ادامه برنامه‌ریزی انستیتو ملی بازی‌سازی برای کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف کشور و تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز این صنعت، از 7 تا 12 اسفند در پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار می‌شود.

این رویداد با همکاری نهادهای مختلف این استان از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پارک علم و فناوری، سازمان آموزش و پرورش، صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، اداره خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری بندرعباس و سازمان فضای مجازی سراج ویژه گروه سنی 15 سال به بالا برگزار می‌شود.

نشر بازی در گوگل پلی و بررسی داده‌های تحلیلی، آمار و احتمالات در طراحی بازی، مبانی هنری و روایت، بهینه‌سازی خروجی و مسیریابی از جمله سرفصل‌های آموزشی در این دوره است که توسط اساتید انستیتو ملی بازی‌سازی به شرکت‌کنندگان در این دوره ارائه می‌شود.

 شرکت‌کنندگان در این اردو نیز پس از اتمام فرآیند آموزش‌ها در قالب مسابقه بازی‏‌سازی (گیم‌جم) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

علاقه‌مندان این استان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این اردوی آموزشی رایگان از اینجا اقدام کنند.

گفتنی است دوره مقدماتی این رویداد از 29 دی تا 4 بهمن در این استان برگزار شده بود.