دهمین مسابقات برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور  برگزار می‌شود

دهمین مسابقات برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این رویداد با هدف شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و همچنین شناسایی برنامه‌نویسان مستعد کشور و ورود این افراد به بازار کار، توسط دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 30 شهریور تا اول مهر ماه برگزار می‌شود.

تیم‌های برتر مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی و غیر نقدی شانس بسیار بالایی برای استخدام در شرکت های معتبر حوزه ICT و کمیته ارتباط با صنعت مسابقات را خواهند داشت.

این مسابقات طی دو مرحله در روزهای 30 و 31 شهریور برگزار می‌شود و پس از پایان 48 ساعت مسابقه، 10 تیمی که بیشترین امتیاز را از تیم داوری دریافت کردند، به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

مرحله نهایی یا فینال مسابقات به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد. این مرحله روز جمعه یکم مهرماه آغاز می‌شود و تیم‌های راه یافته به مرحله دوم به مدت 10 دقیقه فرصت خواهد داشت که به ارائه ایده و برنامه خود بپردازند. در نهایت تیم‌های برتر با توجه به امتیاز مرحله اول و دوم مسابقه مشخص خواهند شد. 

ثبت‌نام در این رویداد به صورت تیمی است و تیم‌ها باید حداقل 2 نفر و حداکثر 4 نفر عضو داشته باشند. ثبت‌نام انفرادی برای شرکت در این رویداد نیز انجام می‌شود و تیم سازی برای ثبت نام‌های انفرادی در روز اول مسابقه انجام خواهد شد.

تیم‌های بازی‌سازعلاقه‌مند به شرکت در این رویداد می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنند و یا با دبیرخانه رویداد به شماره 5-66028963-021 تماس بگیرند.