توسعه بازارپردازی فرهنگی با محوریت بازی

مراسم امضا و تبادل موافقت‌نامه همکاری شورای فرهنگ عمومی با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای توسعه بازارپردازی فرهنگی با محوریت بازی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در مراسم امضا و تبادل موافقت‌نامه‌های همکاری شورای فرهنگ عمومی با 11 سازمان و نهاد برای توسعه بازارپردازی فرهنگی که در سالن اجتماعات مجمع فرهنگی هنری برج آزادی برگزار شد، سید صادق پژمان مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور موافقت‌نامه مربوط به حوزه توسعه بازارپردازی فرهنگی با محوریت بازی را امضا کردند.

براساس این موافقت‌نامه شناسایی، معرفی و تبیین خدمات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای توسعه و کارهای بازارپردازی فرهنگی و اختصاص ظرفیت‌های معین بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌های تولیدی، توزیعی و ترویجی مرتبط با بازی‌های ویدئویی با هدف کمک به توسعه کسب و کارهای بازارپردازی فرهنگی به امضا طرفین رسید.

ارائه خدمات توسعه کسب و کارهای بازارپردازی فرهنگی از طریق همگراسازی ظرفیت‌های تولیدی، توزیعی و ترویجی حوزه بازی‌های ویدئویی با توسعه فعالیت‌های فرهنگ بنیان مبنی بر توسعه سبک زندگی اسلامی- ایرانی و هدایت فرهنگی مصرف کالاهای فرهنگی از دیگر اهداف امضاء این موافقت‌نامه است.

در این مراسم موافقت‌نامه‌های دیگری نیز میان شورای فرهنگ عمومی با انتشارات سروش، خبرگزاری مهر، موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، صندوق پژوهش و فناوری سپهر، انتشارات سوره مهر به امضا رسید.