آموزش بازی‌سازی با تخفیف ویژه برای همه

تابستان و روزهای فراغت از درس و کلاس نزدیک است و تا پایان سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها چند هفته بیشتر باقی نمانده است. این یعنی اینکه باید برای استفاده از اوقات فراغت تابستانی زودتر برنامه‌ریزی کنیم. 


 به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اگر خیال دارید در روزهای گرم تابستان، اوقات فراغت‌تان را با آموزش یک دوره مهارتی سپری کنید ما هم برایتان پیشنهادی هیجان‌انگیز داریم. اینکه با ثبت‌نام در ترم تابستانی انستیتو ملی بازی‌سازی، بازی‌سازی یاد بگیرید. انستیتو ملی بازی‌سازی با هدف تعلیم و تربیت نیروی بازی­‌ساز بومی، این روزها در تدارک و برنامه‌ریزی برای ثبت‌نام و شروع ترم تابستانی خود است. این دوره آموزشی تابستانی همانند گذشته در 3 دپارتمان فنی، هنری و طراحی با 23 کلاس و با حضور 19 استاد برگزار می­‌شود.

هر چند کلیه کلاس‌ها همانند قبل به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. اما در این دوره دو کلاس طراحی دستی 1 و طراحی بازی غیردیجیتال از 2 دپارتمان­ هنری و طراحی به صورت حضوری است که در ساختمان بنیاد ملی بازی­‌های رایانه‌‎­ای با ظرفیت محدود و رعایت تمامی پروتکل­‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

این دوره‌­ها از اواسط تیرماه آغاز و تا پایان فصل تابستان ادامه خواهد داشت. انستیتو ملی بازی­‌سازی برای رفاه حال علاقه‌مندان که از انتخاب دقیق دپارتمان و دروس مطمئن نیستند، همانند دوره‌های گذشته جلسات مشاوره رایگان به صورت آنلاین برگزار می­‌کند. در این جلسات توضیحات تخصصی پیرامون دوره­‌ها و دپارتمان‌­ها ارائه و به تمامی سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

ثبت‌نام کلیه دوره‌ها تا 10 خردادماه، با 20 درصد تخفیف برای همگان انجام خواهد شد. همچنین به شرکت‌کنندگانی که پروژه موفقی در پایان دوره ارائه کنند، گواهی معتبر انستیتو ملی بازی‌سازی به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی (طبق درخواست) ارائه می‌شود.

اگر با خواندن این توضیحات برای شرکت در دوره آموزشی تابستان 1401 انستیتو ملی بازی‌سازی ترغیب شده‌اید، حتماً برای ثبت‌نام از اینجا اقدام کنید.

برای هماهنگی حضور در جلسات مشاوره و طرح سوالات خود می‌توانید با دفتر آموزش انستیتو ملی بازی‌­سازی به شماره 88860923 تماس بگیرید. ضمن اینکه دایرکت اینستاگرام انستیتو ملی بازی‌سازی به نشانی IRANGDI.IR نیز پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.