بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه کتاب

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بازدید از سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور در غرفه انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بر نقش بی‌بدیل این بنیاد در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی از طریق بازی‌های دیجیتال تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این بازدید ضمن استقبال از تالیفات پژوهشی منتشر شده توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حوزه صنعت بازی، با امضاء لوح یادبود این غرفه در نمایشگاه سی و سوم در یادداشتی کوتاه نوشت:

 بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند نقش بی‌بدلیلی در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در فضای بازی‌های دیجیتال داشته باشدکه امیدوارم در آینده نزدیک شاهد آن باشیم.

در بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مهدی سالم مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه نیز حضور داشت.

یادآور می‌شود غرفه انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در راهروی 12، ورودی 41، غرفه 26 شبستان اصلی امروز، همزمان با آخرین روز سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز میزبان  علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه بازی است.