تجربه ساخت یک بازی آموزشی موفق در نوزدهمین رویداد  GDX

در نوزدهمین رویداد GDX (رویداد تجربه بازی‌ساز) مدیران شرکت نوین اندیشه‌پردازان آمولای تجربه‌های خود را درباره ساخت یک بازی موفق برای کودکان با هدف آموزش (ساخت بازی‌های جدی) به اشتراک می‌گذارند.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این رویداد از سوی انستیتو ملی بازی‌سازی برگزار می‌شود و مدیران این شرکت دانش‌بنیان و خلاق که به طور تخصصی، بازی‌های آموزشی با رویکرد بهبود توانایی یادگیری در کودکان 4 تا 8 سال تولید می‌کنند، به بیان تجربه‌های خود در این حوزه و نکات قابل توجه در ساخت این بازی‌ها می‌پردازند.

این رویداد پنجشنبه 29 اردیبهشت از ساعت 14 تا 17 در اسکای روم انستیتو ملی بازی‌سازی به طور آنلاین برگزار می‌شود و شرکت در آن رایگان است. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد، اینجا ثبت‌نام کنند.

بازی‌های این مجموعه با رویکرد بهبود یادگیری در کودکان و در چهار حوزه ریاضی، حافظه، توجه و زبان، طراحی و منتشر می‌شوند. سامانه تشخیص گفتار و نوشتار فارسی، ارائه منظم گزارش عملکرد کودک و وضعیت پیشرفت او به خانواده و تلفیق آزمون ارزیابی هوش کودک با چند آزمون معتبر، از ویژگی‌های بازی‌های آموزشی طراحی شده در این شرکت دانش‌بنیان است.