فرصت ارسال اثر به دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) تمدید شد

مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) تا 15 اردیبهشت ماه تمدید شد. دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) در بخشی ویژه آثار مربوط به طرح بازی و نرم‌افزار (رایانه و تلفن همراه) را توسط داوران بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای انتخاب می‌کند.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این جشنواره با هدف شناسایی و شبکه‌سازی خادمان رسانه‌ای و تعامل بیشتر با تولید و توزیع‌ کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ رضوی، تعمیم و گسترش تولیدات رسانه‌ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه‌های گوناگون به‌ویژه رسانه‌های نوین، شبکه‌سازی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی و عمق بخشی به محتوای رسانه‌ای مرتبط با سیره و معارف رضوی برگزار می‌شود.

این جشنواره در بخش رسانه‌های مجازی و در بخشی ویژه آثار مرتبط به طرح بازی و نرم افزار (رایانه و تلفن همراه) را انتخاب می‌کند.

فرزانه شریفی، مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی و سیدمحمدعلی سیدحسینی، معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دکتر بهروز مینایی و محمدجواد عرشیان از اعضای هیات داوران بخش بازی و نرم‌افزار این جشنواره هستند.

با اعلام دبیرخانه جشنواره آخرین مهلت ارسال آثار 15 اردیبهشت 1401 و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان، خرداد 1401 تعیین شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه برگزاری و ارسال اثر به این جشنواره را از اینجا مشاهده کنند.