فراخوان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای تولید بازی تمدید شد

فراخوان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای تولید بازی­‌های موبایلی با محوریت مفهوم «خانواده» تا 20 اسفند 1400 تمدید شد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بر اساس این فراخوان بازی‌سازان تا 20 اسفند 1400 فرصت دارند تا طرح‌های خلاقانه خود برای‌ تولید بازی‌های موبایلی با محوریت مفهوم «خانواده» ارائه‌ دهند و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در ساخت 3 طرح برگزیده با تخصیص تا سقف 500 میلیون تومان به هر طرح مشارکت مالی می‌کند.

این طرح با هدف تقویت کارکردهای ارزشی نهاد خانواده از طریق فناوری‌های ارتباطی و تکنولوژی­‌های نوین از جمله ظرفیت‌های موجود در بازی‌های دیجیتال و در راستای اهداف بنیاد مبنی بر  تدوین سیاست‌های حمایتی و تشویقی در زمینه تهیه، تولید بازی‌های بومی و تبیین، تقویت و ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ـ ایرانی اجرا می‌شود.

بر اساس این فراخوان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با رویکرد حمایت کامل از ظرفیت‌های موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی و ایجاد زمینه رقابت‌ میان دست‌اندرکاران فعال این حوزه به منظور ارتقا و رشد کمی و کیفی این صنعت در ساخت سه طرح برگزیده با تخصیص تا سقف 500 میلیون تومان به هر طرح مشارکت مالی می‌کند.

بر اساس این فراخوان شرایط ارسال طرح به شرح زیر است:

  • بازی­‌سازان در انتخاب ژانر بازی محدودیتی نخواهند داشت.
  • بازی تولید‌شده باید در گوشی­‌های هوشمند و بصورت آنلاین قابل اجرا باشد.
  •  توجه به ویژگی‌­هایی نظیر آنلاین بودن و رقابتی بودن بازی، به عنوان امتیاز ویژه در انتخاب طرح برتر مورد توجه شورای ارزیابی قرار خواهد گرفت.
  • در طرح ارسالی مدت زمان تولید بازی و هزینه مورد نیاز آن به تفکیک و کاملا شفاف مشخص شود.

بازی‌سازان علاقه‌مند تا تاریخ 20 اسفندماه 1400 برای ارسال طرح بازی فرصت دارند و می‌­توانند طرح‌­های تولید بازی خود را به همراه اطلاعات و رزومه‌­ای از فعالیت­‌های پیشین خود با عنوان «مشارکت در تولید بازی با محوریت خانواده» به ایمیل معاونت حمایت به نشانی hemayat@ircg.ir ارسال نمایند.