راهکارهای بازاریابی و جذب کاربر بیشتر برای بازی‌های موبایلی

مارکتینگ بازی‌های موبایلی را از کجا شروع کنیم؟ این سوال و پیدا کردن راهکارهایی برای جذب کاربر بیشتر برای بازی‌ها یکی از اصلی‌ترین چالش‌های بازی‌ سازان در ایران است. مدرسه گیم دیزاین رایمون در چهارمین دوره از مجموعه کارگاه‌های آموزشی خود با موضوع بررسی مسائل و چالش‌های مختلف در صنعت بازی ایران این بار سراغ موضوع بازاریابی و اهمیت آن رفته است.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این کارگاه به همت مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون و با مشارکت انستیتو ملی بازی‌سازی، برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق و استودیو بازی‌سازی کوییز آف کینگز برگزار می‌شود. در این کارگاه رضا عباسی مدیر ارشد بازاریابی، فرانه کمال خانی متخصص پرفورمنس مارکتینگ و مرتضی سلمانپور مدیر کمپین و متخصص ASO  از استودیوی کوییز آو کینگز درباره اهمیت موضوع بازاریابی در صنعت بازی و نقش آن در مرحله‌ سافت‌لانچ و اقدامات عملی و تجربی در استودیوی کوییز آو کینگز صحبت خواهند کرد.

این کارگاه آنلاین پنج‌شنبه ۲۴ تیر از ساعت ۱۴:۳۰ تا 17:30 برگزار می‌شود و اعضای ساختار حمایتی همگرا با استفاده از تخفیف 60 درصدی می‌توانند در این کارگاه ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این رویداد می‌توانند از اینجا اقدام کنند.