ششمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار می‌شود

برای همه طرفداران جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران که از ماه‌‌های گذشته پیگیر برگزاری این دوره از مسابقات بودند، حتما شنیدن خبر شروع برگزاری این رویداد مهم صنعت بازی کشور خبری جذاب‌ و هیجان انگیز خواهد بود. بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و آپارات گیم این روزها در تدارک برگزاری ششمین دوره این مسابقات در چند رشته و میان چند بازی ایرانی و خارجی هستند. بخش جذاب و جدید ماجرا اینکه ششمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران به دلیل شرایط کرونا برای اولین بار به صورت کاملا آنلاین برگزار می‌شود.


به گزارش روابط‌ عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ششمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران که برگزاری کاملا آنلاین آن اتفاقی بی‌سابقه در کشور به شمار می آید، با همکاری مشترک بنیاد و آپارات گیم در رشته‌های کلش رویال، FIFA21 PS4 و دو بازی ایرانی جذاب «فوتبالیستارز» و «بزن بهادر» برگزار می‌شود.

علاوه بر دو بازی کلش رویال وFIFA21 که عضو همیشگی مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در دوره‌های گذشته بودند، دو بازی ایرانی فوتبالیستارز که یک بازی فوتبالی جذاب در ژانر«Soccer Stars» و بازی بزن بهادر با رویکرد حمایت از بازی‌های ایرانی به جمع بازی‌های رقابتی در این دوره از مسابقات لیگ اضافه شده‌اند.

ثبت‌نام برای شرکت در ششمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران از 21 تا 27 اردیبهشت ماه از طریق سایت baazico.ir  و به‌صورت آنلاین آغاز می‌شود و ظرفیت ثبت‌نام برای هر کدام از این رشته‌ها 512 نفر است.

تاریخ برگزاری دور مقدماتی مسابقات از اول تا 7 خرداد تعیین شده است و زمان برگزاری دور نهایی که در روزهای پایانی خرداد خواهد بود، متعاقبا اعلام می‌شود.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام مراحل ثبت‌نام، تایید هویت، قرعه‌کشی، ثبت نتایج و معرفی قهرمانان به‌صورت آنلاین و با نظارت یک تیم داوری و پشتیبانی حرفه‌ای انجام خواهد شد .

گفتنی است مرکز مشاوره و تماس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با شماره 58129 021 آماده پاسخگویی به سوالات مخاطبان در خصوص روند برگزاری این مسابقات است