فراخوان جذب پیشنهاد برای راه‌اندازی سامانه آزمایشگاهی حکمرانی اقتصادی براساس الگوی بازی دموکراسی

مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در نظر دارد سامانه‌ای آزمایشگاهی با بهره‌گیری از الگوی بازی دموکراسی راه‌اندازی کند و به همین منظور طی فراخوانی از تمام شرکت‌ها، سازمان‌ها و مراکز فعال در حوزه بازی‌سازی رایانه‌ای و هوش مصنوعی دعوت کرده تا پیشنهادی خود را برای راه‌اندازی این سامانه ارائه دهند.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سامانه آزمایشگاهی حکمرانی (حکمرانی اقتصادی) قرار است نرم افزاری تعاملی برای دسترسی به داده‌های کلان ملی باشد و براساس روابط میان پدیده‌ها، حکمرانان را برای تصمیم‌گیری صحیح پشتیبانی کند.

براساس این فراخوان سامانه آزمایشگاهی حکمرانی اقتصادی در نظر دارد تمام بازیگران حوزه اقتصادی کشور را به تصویرکشانده و ضمن نمایش بازارهای مختلف اقتصادی، روابط میان
پدیده‌های اقتصادی از جمله بازارها و بازیگران را به وضوح به نمایش درآورد. به‌گونه‌ای که بتوان در صورت تغییر در هر یک از پارامترها یا شاخص‌های اقتصادی کشور، آثار و نتایج آن را در سایر پارامترها و شاخص‌ها، بازارها و بازیگران مشاهده کرد.

همچنین قرار است در طراحی این سامانه که متکی بر داده‌های صحیح ملی در حوزه اقتصاد و روابط و معادلات پیچیده اقتصادی است، رابطه کاربری ساده و متناسبی به کارگرفته شود و با استفاده از رنگ‌ها، تصاویر و پویانمایی ویژگی‌های لازم برای آموزش در آن ایجاد شود.

شرکت‌های بازی‌سازی و فعالان حوزه هوش مصنوعی که علاقه‌مند به ارائه طرح و پیشنهاد خود برای طراحی این سامانه آزمایشگاهی هستند، می‌توانند پیشنهاد و برآورد مالی خود را به مدرسه حکمرانی شهید بهشتی ارائه دهند و برای طرح سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 09120047843 تماس بگیرند.

ضمن اینکه به همین منظور روز یکشنبه 19 اردیبهشت از ساعت 10 جلسه‌ای مجازی در محل مدرسه حکمرانی برای پاسخگویی به سوالات برگزار می‌شود و برای حضور در این جلسه می‌توانید از اینجا اقدام کنید.