جایزه 100 میلیونی بنیاد برای تیم‌های منتخب کژوال کمپ

دومین رویداد بازی‌سازی «کژوال کمپ» که با هدف ارتقاء صنعت بازی‌های موبایلی کارش را از شهریور ماه آغاز کرده بود تا میزبان رقابت دانشجویان و بازی‌سازان موبایلی کشور شود، فردا به ایستگاه پایانی خود می‌رسد.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، کژوال کمپ دوم که مثل دوره نخست آن به همت کافه بازار و با همراهی و همکاری 16 حامی صنعت بازی از جمله بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، انستیتو ملی بازی‌سازی و مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) کارش را آغاز کرده بود، تلاش کرد تا طی یک رویداد ۱۰ هفته‌ای با هدایت و راهنمایی تیم‌های مختلف شرکت‌کننده بازی‌هایی را با هدف موفقیت تجاری در بازار داخل تولید کند.

پیش از این نیز بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از عضویت مستقیم و بدون ارزیابی تیم‌های رتبه چهارم و پنجم کژوال کمپ به عضویت ساختار حمایتی همگرا و کسب رتبه غزال خبر داده بود. بر این اساس به هر تیم اعتبار 250 میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت که می‌توانند در قالب خدمات مورد نیاز، آن را استفاده نمایند.

 بنیاد علاوه بر اعتبار نقدی 500 میلیون ریالی که به عنوان جایزه برای تیم‌ منتخب دوم این رویداد در نظر گرفته است ، 500 میلیون ریال اعتبار دیگر نیز برای تیم‌های منتخب چهارم و پنجم کژوال کمپ در قالب ساختار همگرا اختصاص داده است.

اختتامیه‌ دومین دوره کژوال کمپ فردا از ساعت 16 و به دلیل شرایط کرونایی کشور به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و از کانال آپارات کژوال کمپ به‌صورت زنده برای علاقه‌مندان پخش می‌شود.