راه‌های انتشار بین‌المللی و بررسی وضعیت بازار منا

انتشار بین‌المللی بازی‌ یکی از چالش‌های همیشگی بازی‌سازان است و برای دستیابی به این بازار جذاب و پردرآمد راه‌های مختلفی را امتحان می‌کنند. پلتفرم «چلیــک» که یک پلتفرم جامع سرمایه‌گزاری و انتشار بازی‌های موبایلی در مارکت‌های بین‌المللی است یکی از دسترسی‌هایی است که می‌تواند با خدمات خود این مسیر دشوار را برای بازی‌سازان ایرانی هموارتر کند.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مدیر توسعه کسب و کار و مسئول دپارتمان آنالیز گیم «چلیک» این هفته مهمان سلسله برنامه‌های گفتگویی همگرا در اینستاگرام هستند تا درباره خدماتی که این پلتفرم در اختیار اعضای ساختار حمایتی همگرا قرار می‌دهد، صحبت کنند.

حامد حاجی مدیر توسعه کسب و کار و هادی سجادی مسئول دپارتمان آنالیز گیم روز سه‌شنبه 21 بهمن از ساعت 13 در گفتگوی زنده اینستاگرامی از خدمات چلیک به بازی‌سازان برای انتشار بین‌المللی می‌گویند و وضعیت بازارمنطقه منا را بررسی ‌می‌کنند.

چلیک که یکی از همکاران حمایتی همگرا است و یکی از مهمترین ویژگی‌های فعالیت‌هایش در انتشار بین‌المللی به فعالیت در حــوزه کشــورهای عربــی معطوف می‌شود، تخفیف‌های ویژه‌ای برای تمام خدمات به اعضای ساختار حمایتی همگرا ارائه می‌دهد. ضمن اینکه 70 درصد هزینه انجام شده عضو همگرا در این خدمات هم پس از محاسبه شدن تخفیف ویژه از طرف همگرا پرداخت خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با این پلتفرم‌ و خدمات آن گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی با حامد حاجی مدیر توسعه کسب و کار و هادی سجادی مسئول دپارتمان آنالیز گیم را ساعت 13 روز سه‌شنبه 21 بهمن در صفحه همگرا به نشانی Hamgara_vgame دنبال کنید و سوالات خود را به طور مستقیم از آنها بپرسید.