پلتفرمی حرفه‌ای برای همه استریمرها

استریمینگ بازی‌های ویدئویی امروزه یکی از پرطرفدارترین روش‌های تبلیغاتی و سرگرمی شده است. به دلیل این استقبال پلتفرم‌های استریم آنلاین روز به روز پیشرفته‌تر شدند و خدمات بهتری در اختیار استریمرها و کاربران‌شان قرار می‌دهند.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در ایران هم یکی از پلتفرم‌های معتبر استریم، آپارات گیم است که بازی‌های زیادی درون آن استریم می‌شود و به‌خوبی توانسته بین کاربران زیادی طرفدار پیدا کند. به همین منظور مصطفی احمدی مدیر اجرایی آپارات گیم این هفته مهمان سلسله برنامه‌های گفتگویی همگرا در صفحه اینستاگرام خود است تا از سازوکار مدیریت این پلتفرم برای کاربران و استریمرها صحبت کند. 
مصطفی احمدی روز سه‌شنبه 7 بهمن از ساعت 13 در گفتگوی زنده اینستاگرامی از خدمات آپارات گیم که توانسته با ارائه یک پلتفرم پایدار و سیستم پرداخت، محیطی حرفه‌ای برای همه استریمرها ایجاد کند، می‌گوید والبته پاسخگوی سوالات شما نیز خواهد بود.

گفتنی است یکی از جدیدترین خدمات ساختار حمایتی همگرا به اعضاء خود استریم بازی‌های ویدئویی است که طی آن همگرا با همکاری آپارات گیم، بازی درخواستی را با انتخاب مناسب‌ترین استریمر در زمان تعیین شده، تبلیغ و استریم می‌کند.

گفتگوی زنده با مدیر اجرایی آپارات گیم را در صفحه همگرا به نشانی Hamgara_vgame دنبال کنید.