برگزاری کارگاه تخصصی انستیتو ملی بازی‌سازی در حوزه فنی

برگزاری آنلاین کارگاه‌های آموزشی تخصصی در انستیتو ملی بازی‌سازی این روزها و با استمرار شرایط کرونایی با رونق بیشتری در حال برنامه‌ریزی و اجرا است. انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گام خود خیال دارد یک کارگاه تخصصی بازی‌سازی در حوزه فنی را با حضور امین بابادی برگزار کند.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، امین بابادی که دانشجوی دکترای بازی‌های ویدیویی در دانشگاه آلتو فنلاند است و در حال حاضر در زمینه استفاده از یادگیری ماشین برای تولید خودکار انیمیشن‌های سه‌بعدی فعالیت می‌کند، در نظر دارد در این کارگاه‌ها مباحثی چون کاربردهای یادگیری ماشین در بازی‌سازی، مدل‌سازی رفتار بازیکن‌ها در بازی‌هایF2P  و  طراحی عامل‌های هوشمند با استفاده از یادگیری تقویتی را آموزش دهد.

این کارگاه‌ها روزهای یکشنبه 12، 19 و 26 بهمن ماه از ساعت16 تا 17:30 برگزار می‌شود و بابادی در نخستین کارگاه به کاربردهای یادگیری ماشین در بازی‌سازی به عنوان یکی از حوزه‌‌های هوش مصنوعی که امروزه کاربردهای بسیاری در صنایع پزشکی، نظامی، خودروسازی و ... پیدا کرده است، می‌پردازد.

او درکارگاه دوم به موضوع مدل‌سازی رفتار بازیکن‌ها در بازی‌هایF2P  خواهد پرداخت و به معرفی چند نمونه از کاربردهای استفاده از هوش مصنوعی برای کاهش هزینه‌ها در چنین بازی‌هایی به صورت عملی و در پژوهش‌های منتشر شده می‌پردازد.

و بالاخره امین بابادی در آخرین کارگاه، به موضوع طراحی هوش مصنوعی کاراکترها که یکی از چالش‌های مهم در توسعه‌ی بازی‌ها به حساب می‌آید، می‌پردازد.

 اگر با خواندن این خبر علاقه‌مند شده‌اید که در کارگاه‌های امین بابادی که خود تجربه 10 ساله حضور در صنعت بازی ایران و حضور در پروژه‌های مختلفی از جمله «ارتش‌های فرازمینی»، «بیداری: خاکسترهای سوزان» و «کات» را دارد، شرکت کنید اینجا ثبت نام کنید.