مرور تجربه‌های یک بازی‌ساز و موفقیت‌های یک بازی

یکی از راه‌های رسیدن به موفقیت در صنعت بازی استفاده از تجارب دیگران است. برای همین گرفتن مشاوره و صحبت با آدم‌های باتجربه در این صنعت می‌تواند خیلی به بازی‌سازهای تازه‌ کارکمک کند. یکی از باتجربه‌های این حوزه در صنعت گیم ایران امروز مهمان گفتگوی زنده اینستاگرامی در صفحه همگرا است تا با انتقال دانش و تجربیاتش از سال‌های حضور در صنعت بازیسازی ایران راهکارهای خوبی پیش پای بازی‌سازان جوان و تازه‌کار بگذارد.


 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سعید حسنی مدیر عامل شرکت «پیله» که با توسعه بازی «ارباب جنگ» در مدت زمان کوتاهی توانست بین مخاطبین طرفدار پیدا کند و در هشتمین جشنواره بازی‌های ویدئویی ایران هم مقام‌های مختلفی را از داوران جشنواره و آراء مردمی بدست آورد،

 

دریافت جایزه بهترین دستاورد فنی از هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران، دریافت جایزه بهترین بازی اکشن از هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران، نازمزد بهترین بازی سال در همین جشنواره دریافت جایزه، دریافت جایزه بهترین صداگذاری از جشنواره بازی سازان مستقل ایران، بازی قابل تقدیر از نظر هنری جشنواره بازی سازان مستقل ایران و بازی قابل تقدیر سال از جشنواره بازی سازان مستقل ایران بخشی از موفقیت این بازی استودیو پیله است.

گفتگوی زنده اینستاگرامی با سعیدحسنی روز سه‌شنبه 9 دی‌ ماه در صفحه همگرا به نشانی Hamgara_vgame خواهد بود تا علاوه بر صحبت از موفقیت‌ها و تجربیاتش پاسخگوی سوالات شما نیز باشد.