رقابت گیمرها بر سرکسب بیشترین امتیاز از سه بازی موبایلی ایرانی

همزمان با شروع هفته دفاع مقدس مسابقات بازی‌های برخط موبایلی با عنوان« چهل بُرد»، توسط فرهنگ‌ سرای فناوری اطلاعات و با مشارکت بنیاد ملی‌بازی‌های رایانه‌ای کار خود را آغاز کرده است.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این رویداد یک هفته‌ای که جوایز ویژه‌ای هم برای 40 بازیکن شرکت کننده در آن دارد، با رویکردآشنایی جوانان و نوجوان با فداکاری های رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس و البته حمایت از تولیدات داخلی در عرصه فناوری اطلاعات و معرفی بازهای داخلی به علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی در حال برگزاری است.
برای مسابقات «چهل بُرد» سه بازی موبایلی ایرانی «شاهین»، «هشتمین حمله2 » و«آتش سرخ» که به صورت برخط بر روی موبایل قابلیت بازی دارند، انتخاب شده‌اند تا گیمرهای علاقمند با شرکت در این مسابقه و کسب امتیاز بیشتر، شانس حضور در بین 40 نفر منتخب و دریافت جایزه این رویداد را بالا ببرند.


این رویداد امروز به کار خود پایان می‌دهد و پس از ارزیابی امتیازات شرکت‌کنندگان، علاوه بر اینکه به نفرات اول هر بازی 3 جایزه ویژه تعلق می‌گیرد، به 40 نفر از بازیکنانی که در این مدت بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند نیز به قید قرعه جوایز نقدی اهدا می شود.
این مسابقات که با حمایت و مشارکت بنیاد ملی‌بازی‌های رایانه‌ای در حال اجرا است از جمله برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در قالب «شهرپرستاره» برگزار می‌شود.