آغاز رقابت گیمرها در اولین دوره آنلاین مسابقات ورزش‌های الکترونیک در رشته FIFA 20

فیفا بازهایی که از چند روز پیش برای شرکت در اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک آپارات گیم در رشته FIFA 20 ثبت نام کرده‌اند از امروز در رقابتی تنگاتنگ و کاملا جدی مسابقات‌ شان در دور مقدماتی و البته به صورت آنلاین آغاز می‌شود.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک آپارات گیم در رشته FIFA 20 که با  همکاری مشترک آپارات گیم و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای شروع شده است، پس از چهار روز ثبت نام از علاقمندان به شرکت در این مسابقه از امروز شاهد رقابت گیمرهای طرفدار فیفا 20 خواهد بود.

این رویداد جذاب برای فیفا بازها با هدف نزدیک‌تر کردن گیمرها به یکدیگر و فراگیری مسابقات ورزش‌های الکترونیک با حضور 512 شرکت کننده در دور مقدماتی به صورت آنلاین برگزار  و روز 25 مرداد به پایان خواهد رسید.

شرکت کنندگان در چهار جدول 128 نفره و روی پلتفرم PS4 با یکدیگر رقابت می‌کنند و پس از پایان دور مقدماتی، دو نفر نهایی هر جدول مشخص شده و در مجموع 8 نفر به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

دور پایانی مسابقه روز ۲۸ شهریور با حضور 8 بازیکن برتر (۲ بازیکن برتر هر گروه) به صورت حضوری در تهران انجام می‌شود تا تکلیف نفرات برگزیده مشخص شود.

 

 

 

خوب است بدانید که در مجموع ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی برای ۸ نفر برتر این مسابقه در نظر گرفته شده است. جوایز  نفرات برگزیده به ترتیب شامل 20 میلیون تومان برای نفر اول، ۱۲ میلیون تومان برای نفر دوم ، 8 میلیون تومان برای نفر سوم،۶ میلیون تومان برای نفر چهارم و ۱ میلیون تومان برای نفرات پنجم تا هشتم دور نهایی است. اشتراک ۳ ماهه فیلیمو برای ۸ نفر برتر هر گروه نیز اختصاص یافته است.

علاوه بر آن به تمام شرکت‌کنندگان کد تخفیف ۵۰ درصدی فیلیمو اهداء می‌شود. اگر برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کرده‌اید، برای مشاهده قوانین ، توضیحات ، راهنمایی‌ها و همین طور جدول برگزاری اینجا را ببینید. ضمن این‌که امکان طرح پرسش‌ها با کارشناسان مربوطه به صورت آنلاین نیز فراهم است.