معرفی خدمات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نهمین نمایشگاه «شهر هوشمند»

نهمین نمایشگاه «شهر هوشمند»، با شعار "شهر هوشمند، شهر امید و زندگی"، با محوریت معرفی ویژگی‌های شهرهای هوشمند و خدمات ارائه‌ شده در این حوزه به متخصصان و عموم مردم، در مشهد مقدس برگزار شد‌.


 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ این نمایشگاه با حضور نمایندگان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از معاونت ‌های نظارت (واحد ESRA)، معاونت پژوهش (واحد DIREC)، معاونت حمایت (واحد همگرا) و معاونت آموزش و هدایت فرهنگی (انستیتو ملی بازی‌سازی) از تاریخ ۱ الی ۴ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار شد.

در اين نمايشگاه، مجموعه‌اي از سازمان‌ها و شركت‌هاي بزرگ خدمات‌دهنده در حوزه فناوري‌هاي نوين مرتبط با شهر هوشمند در كنار مجموعه‌اي برگزيده از استارتاپ‌هاي پيشرو و نوظهور، آخرين فناوري‌ها و خدمات خود را معرفي کردند.

پس از دریافت دعوتنامه رسمی از جانب برگزارکنندگان نهمین دوره نمایشگاه شهر هوشمند؛ بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با ایجاد غرفه و اعزام کارشناسان تلاش کرد؛ با ارائه آخرین دستاوردها، آمارها و اطلاعات کاربردی؛ خانواده‌ها، علاقه‌مندان و بازی‌‎سازان را با عناصر مهم و اصلی صنعت پررونق بازی‌های ویدئویی از قبیل: آشنایی با ساخت بازی های ویدئویی‌، نظام رده‌بندی سنی بازی‌ها، رویداد جایزه بازی‌های جدی، حمایت بنیاد‌ از صنعت بازی‌های ویدئویی ایرانی، دوره ها و کارگاه‌های آموزشی مرتبط، تقویم و اطلاعات مربوط به جشنواره‌ها و مسابقات بازی‌های ویدئویی و ... آشنا سازد.