دومین دوره رویداد مساله محور Game & Gain برگزار می‌شود

دومین دوره رویداد مساله محور Game & Gain با حمایت انستیتو ملی بازی سازی و با محوریت حوزه فنی بازی سازی در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌­شود.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی­‌های رایانه­‌ای؛ این رویداد با هدف شناسایی دانشجویان مستعد در حوزه­‌های هنری، فنی و طراحی بازی در دانشگاه‌های سراسر کشور به صورت فردی و تیمی برپا می­‌شود.

برگزیدگان این رویداد به عنوان افراد مستعد در دوره پیشرفته بازی­ سازی «گیم کمپ» بورس انستیتو ملی بازی­ سازی می­‌شوند و پس از دریافت آموزش­‌های تخصصی و پروژه­‌‌محور بازی­ سازی در طول یک دوره 4 تا 6 ماهه، وارد بازار کار می‌­شوند.

لازم به ذکر است اولین دوره این رویداد در دانشگاه شهید بهشتی و به میزبانی شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب) برگزار شد و فرزانه گوگونانی و دریا رمضانی برگزیدگان موضوع طراحی و بورس دوره پیشرفته گیم کمپ شدند.

علاقه­‌مندان به یادگیری بازی­ سازی جهت دریافت مشاوره تخصصی در این زمینه می­‌توانند در طول ساعات برگزاری رویداد به فضای کار اشتراکی سکو مراجعه نمایند.

این دوره از رویداد فردا؛ چهارشنبه 4 دی از ساعت 16 تا 19 عصر در دانشکده ریاضی و علوم کامیپوتر دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.