شرکت ارتباطات زیرساخت مشکلات بازی‌های آنلاین را بررسی می‌کند

حمید فتاحی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اخیرا در توییتی از بازیکنان بازی‌های ویدیویی خواسته در صورتی که در دسترسی به سرورهای بازی‌های آنلاین مشکل دارند از طریق ایمیل game@tic.ir این مشکلات را به اطلاع شرکت ارتباطات زیرساخت برسانند.

مشکلات بازی‌های آنلاین در ماه‌های گذشته به تناوب از سوی کاربران گزارش شده است. بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در راستای تعامل خود با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت بهبود زیرساخت بازی‌های آنلاین و رفع مشکلات آن‌ها؛ اوایل آذرماه سال گذشته از تمام مخاطبان بازی‌های آنلاین کنسولی و رایانه‌ای دعوت کرد تا مشکلات خود در حوزه استفاده از اینترنت برای بازی را گزارش کنند. نتیجه این گزارش‌ها نیز نشان داد قطع مداوم ارتباط با سرور، پینگ بالا و نامناسب برای بازی آنلاین، عدم امکان اتصال اولیه به سرورها و نیاز به استفاده از وی‌پی‌ان از جمله مشکلاتی است که امکان بازی آنلاین برای بسیاری از بازیکنان را از میان برده است.

همچنین تمام  گزارش‌های مذکور در اختیار شرکت ارتباطات زیرساخت قرار گرفته و حال با ورود شرکت زیرساخت به حل مشکلات بازی‌های آنلاین، کاربران می‌توانند مستقیما گزارش‌های خود را برای زیرساخت ارسال کنند.