فراخوان جذب همکاران حمایتی همگرا منتشر شد

 ساختار حمایتی همگرا که از تابستان امسال فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز کرده است جهت ارایه خدمات به بازی‌سازان اقدام به جذب همکاران حمایتی می‌کند.

ساختار همگرا ظرف یک‌سال گذشته به نیازسنجی و تحقیقات بازاریابی گسترده در صنعت بازی پرداخته و قصد دارد در بخش‌هایی مشخص به جذب همکاران حمایتی بپردازد.

در اولین سال حمایتی همگرا، 74 تیم و 34 شرکت در این ساختار ثبت‌نام کرده‌اند. از میان این تیم‌ها و شرکت‌ها 33 تیم و 23 شرکت از فیلتر دبیرخانه عبور کرده و قابل ارزیابی تشخیص داده شدند. همچنین 92 بازی توسط تیم‌ها و 52 بازی توسط شرکت‌ها ارسال شدند که از میان آن‌ها 59 بازی تیم‌ها و 43 بازی شرکت‌ها قابل ارزیابی شناخته شدند. به این ترتیب در مجموع 56 متقاضی (ترکیب تیم‌ها و شرکت‌ها) و 102 بازی توسط ساختار حمایتی همگرا مورد ارزیابی قرار گرفته و قرار است حمایت دریافت کنند.

همگرا تا امروز جهت ارایه خدمات به این تیم‌ها و شرکت‌ها با برخی از  همکاران خود به توافق رسیده و علاقه‌مند به همکاری با تعداد بیشتری از شرکای حمایتی است.


 ساختار حمایتی همگرا در این بخش‌ها آماده جذب همکار حمایتی است:

 •  آموزش‌های عمومی، تخصصی و ویژه در زمینه تولید و توسعه بازی

 •  خدمات مشاوره (منتورینگ) و آموزش‌های تخصصی مرتبط با توسعه کسب و کار و تجاری‌سازی (امکان سنجی اقتصادی، مالی، مدیریت، بازاریابی)

 •  خدمات زیرساختی و پشتیبانی مانند: سرور، صدا‌گذاری، رندرینگ، موشن کپچر و آزمایشگاه‌های تست و آزمون با تخفیف یا حمایت متناسب.

 •  تامین نرم افزار و لایسنس‌های خاص یا حق عضویت‌های موردنیاز

 •  خرید حمایتی تجهیزات سخت‌افزاری

 •  کمک هزینه استقرار یا تامین فضای شرکت‌ها و تیم‌ها در قالب اجاره (پارک‌های فناوری، مرکز رشد، واحدهای مشابه مانند فضای کاری اشتراکی نیز جزء این حمایت‌ محسوب می‌شوند).

 •  تبلیغات و رسانه‌ها

 گفتنی است بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با همکاران حمایتی همگرا، تفاهم‌نامه حقوقی امضا خواهد کرد و نام و لوگوی این همکاران در سایت همگرا به آدرس Hamgara.org  و پورتال بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای بازی‌سازان به نمایش گذاشته می‌شود.
 بازیسازان با کلیک روی نام هر همکار حمایتی می‌توانند به سایت و پروپوزال معرفی و قیمت‌های آن‌ها دسترسی پیدا کنند و درباره خدمات مورد نیازشان تصمیم‌گیری کنند.  تخصیص حمایت‌های همگرا از ابتدای زمستان 97 آغاز خواهد شد و اعضای همگرا می‌توانند از تاریخ ذکر شده، از خدمات شرکت‌هایی که همکار حمایتی همگرا معرفی می‌شوند بهره‌برداری کنند.
 باتوجه به ثبت‌نام حداکثری بازیسازان در ساختار حمایتی همگرا، جهت ثبت‌نام به عنوان همکار حمایتی می‌توانید روی این لینک کلیک کنید یا از صفحه اصلی پورتال بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به آدرس https://portal.ircg.ir  از تب ساختار حمایتی همگرا قسمت «ثبت‌نام حامیان» را انتخاب کنید.
 در صورت ابهام، برای دریافت اطلاعات بیش‌تر پیش از پر کردن فرم با شماره 02188310222 داخلی 345 تماس بگیرید.