بازی ایرانی کوییز آو کینگز بازهم پرمخاطب‌ترین بازی لیگ بازی‌های رایانه‌ای خواهد شد؟

چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران قرار است در تاریخ ۶ تا ۱۶ شهریور ماه در برج میلاد تهران برگزار شود. در لیگ امسال 5 بازی حضور خواهند داشت که یکی از هیجان‌انگیزترین و پرمخاطب‌ترین این بازی‌ها، بازی موبایلی و ایرانی Quiz of Kings خواهد بود. این بازی که در سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌‌ای هم حضور داشت توانست به پرمخاطب‌ترین بازی لیگ تبدیل شود؛ استقبال از این بازی باعث شد که تغییراتی در روند ثبت نام آن برای لیگ چهارم صورت بگیرد.

در گفت‌وگویی با امیرحسین ناطقی مدیر استودیوی سازنده این بازی که در ادامه می‌خوانید از تغییرات صورت گرفته در بازی، نحوه ثبت نام برای شرکت در مسابقات لیگ چهارم و میزان استقبال کاربران صحبت شده است.

استقبال از بازی Quiz of Kings در لیگ سال گذشته چگونه بود و پیش‌بینی می‌کنید که امسال چقدر از این بازی استقبال شود؟

استقبال سال پیش بسیار خوب بود و نسبت به سایر بازی‌ها چند برابر بیشتر شرکت‌کننده داشت. سال گذشته ۳ هزار نفر برای شرکت در Quiz of Kings ثبت نام کرده بودند و نزدیک به هزار نفر به صورت حضوری در لیگ شرکت کردند. پیش بینی ما برای امسال این است که دو هزار نفر برای شرکت در لیگ حضور داشته باشند.

درباره نحوه ثبت نام در بازی Quiz of Kings صحبت کنید و اینکه علاقه‌مندان به چه صورت می‌توانند در لیگ امسال حضور پیدا کنند؟

سال گذشته ثبت‌نام در بازی با بلیت فروشی انجام شد، اما امسال این روند تغییر کرده و قبل از مسابقات نهایی دو مرحله آنلاین به بازی اضافه می‌شود. افرادی که چالش‌های آنلاین را به صورت کامل به پایان برسانند، می‌توانند در مسابقه نهایی که در برج میلاد برگزار می‌شود، شرکت کنند. دو چالش برای علاقه‌مندان در نظر گرفته‌ایم که اگر گروهی نتوانستند در یکی از این چالش‌ها شرکت کنند، باز هم فرصت این را داشته باشند که بتوانند برای حضور در مسابقات نهایی شانس خودشان را آزمایش کنند.

برای رقابتی‌تر شدن بازی Quiz of Kings چه اقداماتی انجام شده و چه برنامه‌ای برای جذب مخاطب بیشتر به این بازی دارید؟

ما همزمان با سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران قابلیت بازی گروهی را به Quiz of Kings اضافه کردیم و به مرور زمان استقبال از این قسمت بهتر شد. در سه ماه آینده هم برنامه‌ریزی کردیم که تغییرات جدیدی در بازی صورت بگیرد و گیمرها با چالش‌های جدیدی مواجه شوند. اصلی‌ترین کاری که ما از سال پیش تا این لحظه انجام دادیم، اضافه کردن چالش‌های متنوع بود که تنوع و حس رقابت خوبی به بازی اضافه کرد.

برای نفرات برتر Quiz of Kings چه ویژگی‌ها یا جوایزی را در نظر گرفته‌اید؟

برای افرادی که در این بازی شرکت می‌کنند جوایزی در نظر گرفته‌ایم. همه افرادی که در چالش‌های مقدماتی شرکت می‌کنند، حتی اگر نتوانند چالش‌ها را تا انتها پیش ببرند جوایزی دریافت می‌کنند. بین افرادی هم که چالش‌ها را به پایان می‌رسانند و بلیت حضور در لیگ چهارم را دریافت می‌کنند هم قرعه‌کشی انجام می‌شود و جایزه‌ای به آن‌ها اهدا خواهد شد. افرادی هم که به فینال راه پیدا کنند، جایزه‌های بسیار خوبی دریافت خواهند کرد. نفر اول ۲۵ میلیون تومان، نفر دوم ۱۰ میلیون تومان و نفر سوم ۵ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت می‌کنند.


علاقه‌مندان برای شرکت در چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران می‌توانند از طریق صفحه https://evand.com/events/igl2018 اقدام نمایند.